Senaste nytt

Hjalp med forslag till resa for pengar, avios och voucher

Singapore er top nice! 5-7 dage kan man rimeligt nemt få til at gå, der er muligheder for at tage dagsudflugter til både Malaysia(Kuala Lumpur) og Indonesien(Bintan mfl.) i taxi/bus og båd. Så skal man naturligvis shoppe en dag, slappe af en dag, måske i Universal Studios en dag, i nat-zoologisk have en dag, rundt i byen en dag osv..

Hvor længe vil du være væk og hvad kan I (børnene) godt lide? Har (endnu) ikke været på Maldiverne og Seychellerne, men mit indtryk er at der er fokus på afslapning og aktiviteter i vandet - så det afhænger nok af hvor rolige og glade for vand dine børn er. Ellers er der Indonesien, Thailand, Filipinerne mfl. i "nærheden".

Edit: Seoul har også altid god plads i First og er visumfrit i 90 dage.

Re-edit: Seoul er uden først dele af sommeren... Typisk! men dog med god plads i Club World :)
 

trekker

Medlem
Just det, dessutom tittar du på de svåraste destinationerna, om du istället tittar på Kina bör det inte vara något som helst
problem att hitta 4 platser i First .
Sen köper du en biljett därifrån dit du egentligen vill åka, stannar du du inte mer än 3 dagar behövs inget visum.
PVG-HKG kostar t.ex 4.500 Avios med Cathay, annars brukar Malaysian ofta ha rea i Business från Kina (finns en tråd någonstans)
Yes, du har helt ratt. Jag har borjat titta utanfor boxen och just nus er singapore ut att kunna vara ett startalternativ. Kina later ocksa mycket intressant, det ar inget jag ens tankt tanken pa.
 

trekker

Medlem
Singapore er top nice! 5-7 dage kan man rimeligt nemt få til at gå, der er muligheder for at tage dagsudflugter til både Malaysia(Kuala Lumpur) og Indonesien(Bintan mfl.) i taxi/bus og båd. Så skal man naturligvis shoppe en dag, slappe af en dag, måske i Universal Studios en dag, i nat-zoologisk have en dag, rundt i byen en dag osv..

Hvor længe vil du være væk og hvad kan I (børnene) godt lide? Har (endnu) ikke været på Maldiverne og Seychellerne, men mit indtryk er at der er fokus på afslapning og aktiviteter i vandet - så det afhænger nok af hvor rolige og glade for vand dine børn er. Ellers er der Indonesien, Thailand, Filipinerne mfl. i "nærheden".

Edit: Seoul har også altid god plads i First og er visumfrit i 90 dage.

Thailand ligger val i monsun i augusti? Hur ar det med Bali och andra oar at det hallet?
 

Dr. Miles

Expert
Thailand ligger val i monsun i augusti? Hur ar det med Bali och andra oar at det hallet?
OT svar.
Thailand burkar inte få tyfon (östra sidan av Thailand) eller monsoon (västra sidan av Thailand) oavsett årstid.
Jag har inte varit Bali men ön ligger bara lite söder om ekvatorn, så tror jag att det inte kommer någon tyfon dit heller.
 

trekker

Medlem
OT svar.
Thailand burkar inte få tyfon (östra sidan av Thailand) eller monsoon (västra sidan av Thailand) oavsett årstid.
Jag har inte varit Bali men ön ligger bara lite söder om ekvatorn, så tror jag att det inte kommer någon tyfon dit heller.
Hur ligger det till med regn under augusti?
 
Toppen