Senaste nytt

Lisa Medbo

Ny medlem
Hej,

Vi är två ingenjörsstudenter på Mittuniversitetet i Östersund som i vårt examensarbete ska utveckla en resväska på uppdrag av ett svenskt företag. Som del av planeringen av projektet gör vi en marknadsundersökning med syfte att ta reda på vad användaren har för åsikter och vad vi därmed bör fokusera på.

Vi skulle uppskatta om ni fyller i vår korta enkät och hjälper oss att utveckla en bättre resväska!

Länk till enkäten.

Hör gärna av er om ni har några frågor eller funderingar.

Stort tack för er hjälp!

Vänligen,
Lisa Medbo och Fredrik Olsson
 

ekf

Medlem
Hej,

Vi är två ingenjörsstudenter på Mittuniversitetet i Östersund som i vårt examensarbete ska utveckla en resväska på uppdrag av ett svenskt företag. Som del av planeringen av projektet gör vi en marknadsundersökning med syfte att ta reda på vad användaren har för åsikter och vad vi därmed bör fokusera på.

Vi skulle uppskatta om ni fyller i vår korta enkät och hjälper oss att utveckla en bättre resväska!

Länk till enkäten.

Hör gärna av er om ni har några frågor eller funderingar.

Stort tack för er hjälp!

Vänligen,
Lisa Medbo och Fredrik Olsson
Återkom gärna med resultatet om ni har möjlighet att dela det :)
 

FilipJ

Medlem
Svarat och klart. Skulle vara intressant om ni följer upp med resultat när ni är klara med koncept!
 

Canadien

Medlem
Fyllt i, synpunkt att vissa frågor bör vara fler val, t ex om en väska gått sönder. Jag har nog haft ihjäl iallafall 3 st med olika diagnos.
 

Vojago

Medlem
Fyllt i, synpunkt att vissa frågor bör vara fler val, t ex om en väska gått sönder. Jag har nog haft ihjäl iallafall 3 st med olika diagnos.

Nu har jag också svarat. Håller med Canadien. Har haft ett antal väskor som kastat in handduken av alla möjliga olika skäl.
 

Robert flysas

Moderator
Hej,

Vi är två ingenjörsstudenter på Mittuniversitetet i Östersund som i vårt examensarbete ska utveckla en resväska på uppdrag av ett svenskt företag. Som del av planeringen av projektet gör vi en marknadsundersökning med syfte att ta reda på vad användaren har för åsikter och vad vi därmed bör fokusera på.

Vi skulle uppskatta om ni fyller i vår korta enkät och hjälper oss att utveckla en bättre resväska!

Länk till enkäten.

Hör gärna av er om ni har några frågor eller funderingar.

Stort tack för er hjälp!

Vänligen,
Lisa Medbo och Fredrik Olsson



Fixat! Hoppas ni återkommer hur det går. Vore mycket intressant. / Robert, Östersund
 

trekker

Medlem
Har också fyllt i enkäten, som andra skrivit hade det varit bra att kunna välja fler alternativ. T ex så använder jag min väska lika mycket privat som i arbetet.....
 
Toppen