Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

vicce

Medlem
Sådärja!

Synd att det inte blev någon upgrade, men i och med att du hade en riktigt bra plats ändå, så kanske det inte gjorde så mycket.

Nu vet alla andra som gör en sådan här tråd. Uppdatera oss andra snabbare! :)
 

Zoogian

Medlem
Och meddela resultatet snabbare på BC ;-)

ja, inte trodde jag att det skulle ta sådan fart...

MEN, verkar som de har kölista på uppgraderingarna, där EBG i viss mån går före, dock är ju frågan om de hellre uppgraderar en M-C och får inte 30000 än en Y-C och bara får in 20000.... å andra sidan får ju då den andre oftast välja 'Y för 10000.. så.

men som sagt, "gratis" uppgraderingar verkar nuförtiden vara MYCKET svårt att få. då gäller fullbokad M, och inga som vill uppgradera för poäng..... och den chansen är ju inte så stor.
 

Zoogian

Medlem
Nu kommer ett inlägg till.. ursäkta för det, men nu har jag läst allt, och jag måste verkligen TACKA FÖR HJÄLPEN!!!

lovar att jag ska vara snabbare nästa gång ;) sen hoppas jag såklart de får internet snart på långflygen, då ni.. ;)

åker hem på lördag, och nu ska jag bannemig säga till så tidigt det bara går....

tips till alla som åker Y med SAS A340, rad 14 har nämligen plats (om man inte är för lång) att ha benen utsträckta, på kabinväskan.

Kabinväska+filten+kudden = precis perfekt höjd för benen. :)

och jag lyckas för det mesta få 14A... :)

nej, nu är det dags för mig att sova.
 
Toppen