Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

sodaboy

Medlem
Zoogians tråd har utvecklats till att bli en riktig hälsofara......
Jacob, när du mejlar så meddela att han/hon har till 18.00 på sig att avlägga rapport
annars måste samfundet vidtaga lämpliga åtgärder som t ex uteslutning från att beträda C-klasskabinen, livstids mittsäte i sista raden och som nämnts tidigare här, livstids transfer via CDG.:rolleyes:
 
Last edited:

Marcus01

Medlem
Ok, jag är på jobbet nu, lämnade ungarna tidigare på dagis för att kunna ta över. Sitter i ett eget grupprum så jag får sitta ifred. Jag kollade med PRO:s ordförande, de har ingen kunskap i var Zoogians kan befinna sig eller i vilken kabin han suttit. Vissa av PRO:s medlemmar är ju även CA på SAS men trots möjlighet till inside info gav det inget den vägen...;-) Har någon kontakt på UD? Bildt kanske?
 

Gnopps

Medlem
Vad tusan? Jag såg den här tråden med 6 sidor oläst meddelanden och tänkte att upplösningen måste ha kommit tills nu, men icke! Har internet i Asien gått sönder eller?
 

Zoogian

Medlem
Hej!!

Jösses, jag har faktiskt inte ens läst allt... MEN, ska berätta hur det gick.

som sagt, hade ju nys om att planet var hyffsat överbokat (vilket visade sig vid gaten) Kanske fanns det biljetter kvar i systemen som var fullpris.

tänkte ju som jag skrev i början att det kanske var värt att chansa om man kunde få en "fri" upgrade från Y till C, har EBG, och reser själv,så det hade nog kunnat gå.

MEN, de gör ett bra jobb med att "sälja" uppgraderingar för poäng, så det visade sig att inte ens en poänguppgradering gick, jag anmälde det helt enkelt för sent....

tyvärr får man ju inte chansen att uppgradera EFTER man har fått reda på ev fri uppgradering, och enligt en av kabinpersonalen jag pratade med på flyget, så jobbar markpersonal på att just få folk att uppgradera för poäng, speciellt om det är överbokat...

satt ändå på riktigt bra plats, så det var helt ok ändå.

Men tydligen var det inga fria upgrades alls.

nästa gång ska jag inte chansa utan säga till direkt......
 
Toppen