Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

FFlash

Medlem
Så du fick en matchning på detta mot IHG Spire? Tyvärr når jag bara upp till Platinum Ambassador men det vore kanske värt att försöka matcha det också? Har funderat på att lägga om från IHG till Hilton framöver i och med att det blir lättare att behålla statusen där.

IHG Spire har jag, ambassador nix. På "FlöjtTalk" finns det några som försökt plat också men jag vet inte om de lyckats.
Och jag var redan HHG
 

staff

Medlem
Så där ja. Diamond till 3/2017. Tacksam. Garanterar payback, jag kommer säkert att bo mera på Hilton fortsättningsvis :)
Vantar fortfarande pa svar, men positivt att de matchade trots att du redan var HHG. Jag skickade in screenshot fran mitt Hyatt Diamond, som i sin tur matchades fran SPG Gold...

Oavsett sa ar Hitlon helt klart den kedja jag har mest nytta av toppstatus i pga. deras portfolj har i SE Asia. De enda landerna dar utbudet ar lite tunt ar ID och PH.
 

MagnusG

Ny medlem
Någon som vet om de matchar ClubCarlson Concierge till HHD eller om det bara skulle ge HHG? Har redan HHG så funderar på om det är värt att jaga...
 

Per N

Medlem
Så där, fick mail nu om statusmatchning till Diamond från SPG Platinum. Tack till trådstartaren som delade med sig
 
Toppen