Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

NotRyan

Medlem
Blev igår "bara" uppgraderad till twin deluxe with view för en natt nu på lördag, och min fråga är.
Har någon blivit uppgraded till det och sen även uppgraderad igen för att få ett executive rum?

Tänkte att annars får man väl fråga snällt i repan när man checkar in om man verkligen ska behöva bo i ett vanligt twin deluxe bara :rolleyes:
Man behöver ju inte bo där i år när diamond-gränsen är 30 nätter ;)

status.jpg.jpeg
 

Rickard_O

Medlem
Man behöver ju inte bo där i år när diamond-gränsen är 30 nätter ;)

Visa bifogad bild 115970
Kom upp i 4 nätter förra året efter 2 stays, bor som sagt inte för att samla nätter utan mer för att det är skönt att göra något annat i pandemin än att sitta i soffan hemma och livet blir allmänt slentrian.

Men frågan är vad du gjorde där 18-19/12 då? Såg dig allt i "loungen" och på frukosten ;)
 
Hade bokat en långhelg 3 nätter i juli här på en rate som inte krävde förbetalning i appen, ändå hör Slussen av sig och vill dra betalning för första natten. Lät skumt, nån som råkat ut för liknande?
 

GOTBound

Medlem
Hade bokat en långhelg 3 nätter i juli här på en rate som inte krävde förbetalning i appen, ändå hör Slussen av sig och vill dra betalning för första natten. Lät skumt, nån som råkat ut för liknande?
Inte riktigt, men jag har bokat HONORS STAY LONGER för ett par bokningar som är tre nätter eller längre och just den raten kräver första natten i deposition och är avbokningsbar upp till 7 nätter innan ankomst.

Det låter som Hilton ev. blandat ihop din rate med denna.
 

011430121

Medlem
Inte riktigt, men jag har bokat HONORS STAY LONGER för ett par bokningar som är tre nätter eller längre och just den raten kräver första natten i deposition och är avbokningsbar upp till 7 nätter innan ankomst.

Det låter som Hilton ev. blandat ihop din rate med denna.
Jag använde HONORS STAY LONGER självklart ett tipps från en BC medlem, 3 nätter i Barcelona under BC träffen, en besparing på 1000 kr blev det.
 
Inte riktigt, men jag har bokat HONORS STAY LONGER för ett par bokningar som är tre nätter eller längre och just den raten kräver första natten i deposition och är avbokningsbar upp till 7 nätter innan ankomst.

Det låter som Hilton ev. blandat ihop din rate med denna.
Aha det var den raten. Men konstigt att inga pengar drogs då vid bokningen!
 
Toppen