Senaste nytt

Hilton Promo Jan 6 - May 3 2020

Halvan

Medlem
Hej!

Har bokat 7 nätter i Dubai under denna kampanjperiod. Kostnaden för bokningen är drygt 1000 USD exkl. skatter och service charge, vilket borde generera drygt 10 000 baspoäng och eftersom att jag även är HHG så borde jag få ytterligare 8000 poäng om jag inte räknat fel. Utöver detta, får jag ytterligare 14000 bonuspoäng för dessa 7 nätter?

/Halvan
 

M.K

Medlem
Jag ser på några bokningar nu att det kan ges 1000p extra på «Myway benefits» Såklart intressant att öka på saldot lite extra inför framtida äventyr.

Jag antar att det då är kört med frukost som HHG? Någon av er mer frekventa Hilton gäster som testat detta?
 

Jönsson

Medlem
Jag ser på några bokningar nu att det kan ges 1000p extra på «Myway benefits» Såklart intressant att öka på saldot lite extra inför framtida äventyr.

Jag antar att det då är kört med frukost som HHG? Någon av er mer frekventa Hilton gäster som testat detta?
När jag har executive room så tar jag poängen istället för frukost då jag ändå kan äta i loungen. Du kan vid incheckning be om ändring av MyWay till poäng ifall du blir uppgraderad.
 

JohnR

Medlem
Jag har poäng inställt på myway i appen. Vid incheckning brukar jag säger jag till att jag vill ha frukost. Oftast får man då behålla poängen i alla fall.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

jerixon

Medlem
Som alltid kommer det upp så mycket annat härligt att boka, så det blir inte lika mycket Hilton i perioden som planerat =D
Dock kan jag konstatera att vid årets första stay hade jag strul och fick inga 2000 poäng så kan vara värt att checka för övriga.....
Får satsa på 10 stays och 10 nätter istället för att få in lite extra varje fall :D
 
Toppen