Senaste nytt

Hilton MVP-rate -

jerixon

Medlem
Funderar på en liten Hilton run i Polen i början av Januari för att få in lite stays och extra points i början av året.
Är det någon som nyttjat MVP rate med Visa 5000 promotion och det funkat bra för? =)
Tack på förhand // Johan
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Maja

Medlem
Funderar på en liten Hilton run i Polen i början av Januari för att få in lite stays och extra points i början av året.
Är det någon som nyttjat MVP rate med Visa 5000 promotion och det funkat bra för? =)
Tack på förhand // Johan
Inte testat! Står det något under Visa 5000-promotionen att det inte går att kombinera med olika special rates? Annars får du testa och se. ;)
 

jerixon

Medlem
Nja, det är knappast värt att testa om jag missar 20.000 Poäng på det ;) bättre med Winter Sale rate för ett par hundra extra då!
Det är poängen jag vill åt till lite sköna stays framöver, samt få en bra start på året med Hilton... Tjejen jobbar den helgen och jag gillar Warsawa så tänkte slå två flugor i en smäll :D

Inte testat! Står det något under Visa 5000-promotionen att det inte går att kombinera med olika special rates? Annars får du testa och se. ;)
 

Maja

Medlem
Nja, det är knappast värt att testa om jag missar 20.000 Poäng på det ;) bättre med Winter Sale rate för ett par hundra extra då!
Det är poängen jag vill åt till lite sköna stays framöver, samt få en bra start på året med Hilton... Tjejen jobbar den helgen och jag gillar Warsawa så tänkte slå två flugor i en smäll :D
Då förstår jag! Om det bara varit en stay kanske det hade varit värt att testa för att se. Dock verkar det vara lite lustigt hur man får poäng etc. Fick några bonuspoäng på helgen i Bryssel som jag inte kan förstå mig på. Så länge det är till min fördel tänker jag dock inte klaga. ;)
 

jerixon

Medlem
Nej man får vara glad så länge man går plus!
Har inte bott mycket med Hilton iår, men behöver bo en hel del på Kastrup under året troligtvis och då är det bra alternativ.
De 20.000 poängen hade sparat mig lika mycket som de 4 nätterna i Warsawa kostar vid min nästa stay i Miami, så vore bra value...
Får kanske kika lite i Flyter Talk tråden för att se vad som gäller ;)
Har som sagt ej fått mina poäng för VISA utan Hilton Customer Service säger det kan dröja 6-8v.....

Då förstår jag! Om det bara varit en stay kanske det hade varit värt att testa för att se. Dock verkar det vara lite lustigt hur man får poäng etc. Fick några bonuspoäng på helgen i Bryssel som jag inte kan förstå mig på. Så länge det är till min fördel tänker jag dock inte klaga. ;)
 

rsimon

Medlem
Bokat två hotell i Chicago på MVP-rate:
Doubletree Magnificent Mile (otrolig rate på $79 exkl skatter), blev uppgraderad till svit när jag bodde där som Goldmedlem för två år sen.
Ingen sports affiliation-krav.

Palmer House.
Krav på sports affiliation, så jag har tecknat medlemsskap i United States Golf Association (USGA) för $10 (+$10 porto för att de ska skicka något krimskrams till min hemadress). Hade inget sportkrav förra året. Blir spännande.
 

rsimon

Medlem
Fick detta professionellt utformade medlemskort med posten häromdan. Återkommer med rapport om jag behöver visa kortet eller inte.

52372-8c9a7dd7699aeba758bad2b8c9884c65.jpg


52373-d4d72e603b6034111ad11b3f0c71b4c9.jpg
 

Attachments

  • usga1.jpg
    usga1.jpg
    49,7 KB · Visningar: 302
  • usga2.jpg
    usga2.jpg
    72,5 KB · Visningar: 311
Last edited:
De kostar ingenting att vara medlem i

DALLAS COWBOYS UNITED & COWBOYS CREW. THE OFFICIAL MEMBERSHIPS OF THE DALLAS COWBOYS
Dallas Cowboys United | Dallas Cowboys

Men om man inte har någon amerikansk adress att skicka kortet till
1.4 For Membership cards and mail orders shipping outside of the United States, member will be responsible for covering the cost of international shipping and handling.
Jag har blivit medlem. Angav en adress i Texas, får se när det dyker upp.
 
Toppen