Senaste nytt

Hilton MVP-rate -

jumbooze

Medlem
Medlemskap i Motormännen ger en rätt att boka AAA-rate. Korrekt?
Jag har haft lite issues med MM när jag bokat AAA-rate i Asien, vet ej om det berodde på dagsformen på personalen eller om det är något som händer... Jag hade mitt MM kort med mig men det gick inte hela vägen fick till slut igenom det med General Manager.

Kommer nog köra på AARP och Senior rabatt då man ej behöver ha åldern inne för att vara medlem där...
 

taxvalp

Medlem
Japp! Dock funkar det inte att göra det online utan man får ringa. Men det är inga som helst problem att boka om man ringer.

Funkar online också. Man måste uppge en kod som går att googla fram, jag tror att den även finns någonstans på MM:s hemsida. Finns en deal med gratis medlemsskap i MM om man har el via Vattenfall så jag gick med inför en Hiltonbokning (Venedig) i höstas. Fungerade utmärkt, hade medlemskort med men ingen frågade.

Jag är nog den minst motorintressrade medlemmen i MM (11 år gammal Toyota Yaris, 500 mil per år och tycker att bensinen är för billig) men det är en annan historia...
 

agehall

Medlem
Jag har under de sista 18 månaderna inte kunnat boka online. Nu var det ett tag sedan jag sist bokade något, men jag skulle bli förvånad ifall de fixat problemet.
 

agehall

Medlem
I september försökte jag med 10 olika AA koder utan framgång. Enligt bekräftelsen var det 9e september jag försökte boka.
 
Toppen