Senaste nytt

Hilton, möjlighet för alla diamonds att ge ett guld för 2021 (giltigt 365 dagar)

Gargamel

Medlem
Jag har inte heller fått något mail trots HHD. Jag misstänker att det är för att jag är statusmatchad och därför inte en riktig Dimond.
 

GOTBound

Medlem
14 December skickades ett mail “You have a gift of Gold status to give!”. I mailet finns en länk och claim code för Gold status. Visa bifogad bild 115603

Jag har inte heller fått något mail trots HHD. Jag misstänker att det är för att jag är statusmatchad och därför inte en riktig Dimond.

Jag var i kontakt med kundtjänst chatten idag och blev instruerad att maila till priorityletter@hilton.com då operatören kunde se att jag stängt av möjligheten att få promotion mail i min profil.
Jag är Diamond från intjängnings-året 2019 med 22 nätter och ca 65 000 pts hitintills under 2020 , relativ rookie Diamond.
 

palmen

Moderator
En påminnelse till alla!

Det är inte tillåtet att sälja/byta status eller liknande på forumet. Vi har varit med om otaliga gånger som folk blivit blåsta på sin status eller ersättning som de lovats. Det är inte helt ovanligt med "nya" medlemmar som erbjuder diverse saker och sedan "går upp i rök".

Av den anledning tillåter vi inte detta!
 

GOTBound

Medlem
Jag har ett Hilton Gold att ge bort då de i min bekantskapskrets som skulle ha användning för Hilton Gold redan är Gold eller högre.
Mitt krav på mottagaren utöver att denne är en Hilton Honors medlem är även att denne skall varit medlem här på forumet i minst ett år, dvs. registrerad användare före 31/12-2019.

PM, först till kvarn.

EDIT: Hilton Gold statusen är nu donerad till en forum medlem.
 
Last edited:
Toppen