Senaste nytt

Hilton London

FF#1

Medlem
Nu till detta dilemma, hotel i London... har aldrig bott på ett bra hotell i London.
Vad ska jag välja av dessa Hilton: Conrad, Park Lane, Waldorf eller Bank Side

Kravet är en vettig Exc lounge och rent och någorlunda fräscht (vilket verakr vara svårt för hotel i UK)

Eller ska jag ge upp och göra som senast jag hade mycket tjänsteresor till London (10-15 år sen) och bo på något av de "mysiga" 1-stjärniga hotells eller hostels på bakgatorna runt Paddinton... de flesta hade inte privat badrum. På det enda jag provade som hade det, Lords Hotel.... satt det en skylt som informerade att man bör tillämpa "intermidiate flushing" eller nått åt det hållet för att undvika stopp i toaletten... :)


Några tips?
 

jerixon

Medlem
Nu till detta dilemma, hotel i London... har aldrig bott på ett bra hotell i London.
Vad ska jag välja av dessa Hilton: Conrad, Park Lane, Waldorf eller Bank Side

Kravet är en vettig Exc lounge och rent och någorlunda fräscht (vilket verakr vara svårt för hotel i UK)

Eller ska jag ge upp och göra som senast jag hade mycket tjänsteresor till London (10-15 år sen) och bo på något av de "mysiga" 1-stjärniga hotells eller hostels på bakgatorna runt Paddinton... de flesta hade inte privat badrum. På det enda jag provade som hade det, Lords Hotel.... satt det en skylt som informerade att man bör tillämpa "intermidiate flushing" eller nått åt det hållet för att undvika stopp i toaletten... :)


Några tips?

Intermidiate flushing :p hahaha
 

Bonden

Medlem
Bodde på Conrad för en månad sen.
+ Fräscht
+ Bra Exec lounge
+ Centralt

- Pris
- Frukosten kunde varit bättre
 

nollbit

Medlem
Bodde på Conrad för en månad sen.
+ Fräscht
+ Bra Exec lounge
+ Centralt

- Pris
- Frukosten kunde varit bättre

Håller med, med tillägget att när vi var där var de frikostiga med uppgraderingar. Jag hade bokat två icke-exec rum (jag var ensam med status, HHG) och fick båda uppgraderade till One Bedroom Suite med lounge-access för två av fyra personer.
 

sembl

Medlem
Röstar på Bankside alla dagar i veckan. Grymt trevlig bar, superb exec lounge och frukost. Varm pool i källaren etc etc etc. Läget är också helt ok.
 
Toppen