Hilton Grand Place Bryssel stänger t.o.m 3 maj 2020

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av 011430121, 19 Mars 2020.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick nedan stående mail igår, det är sånt som händer i dessa Corona tider att hotell stänger över en tid.

Det som gör mig lite förvånad och upprörd är att detta mail är slickad till 50 personer,
    När man skickar massutskick tar man det i 50 poster för att inte hamna i skräpkorgen hos mottagarna, samt att man skickar som hemlig kopia så kan ingen läsa vilka som har fått mailet.

I detta fall så har man skicka så att när någon ”svarar alla” så dyker alla 50 @ namnen upp, jag vill inte visa min adress för 48 för mig okända personer en person känner jag, han figurerar här på BC.
    Vet inte om jag skall påpeka detta för Hilton.

Kan man hänvisa till GDPR i detta fall?

Jag förstår att detta utskick är gjort under stress, samt att någon inte har tänkt till riktig.
    Jag har bott på Hilton Grand Place i Bryssel ett tiotal gånger, är mycket nöjd har fått bra uppgraderingar.

1FCFED98-9A7C-4705-B32C-08FC0B42EF21.png

2. beatonthebrat

beatonthebrat Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett liknande för Hilton Gdansk men slapp cc gate. :)

Tonton gillar detta.
  3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan ju säga så här. Det allra sämsta man kan göra om man upptäcker att man skickat fel, det är att försöka återkalla mailet...

Tonton, Doctor-X och 011430121 gillar detta.
  4. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Good Afternoon Mr. Doctor-X
    Thank you for making your reservation at the Martinique New York on Broadway. The safety and security of our employees and guests is our highest priority.
    In response to COVID 19, the Martinique has temporally suspended all operations and we will need to cancel your reservation.
    If you wish to rebook your reservation, please call Hilton Reservations at 1-800-774-1500.
    We look forward to seeing you soon and will post our reopening date on our website themartinique.com and on Instagram and FaceBook
    Have a good day.
    Best Regards,
    Katarzyna Sudol
    Revenue Analyst

Denna bokning var planerad till mitten av maj..

5. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lust att utveckla?

Gus gillar detta.
  6. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det kommer ett meddelande om att avsändaren vill återkalla ett tidigare mail, så är det en oemotståndlig inbjudan att läsa det tidigare mailet väldigt noga för att se varför.

Berglund, Fidde, 011430121 och 4 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!