Hilfe - transfer Arlanda enbart 20 min - vad göra?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SAS_CPH_Lounge, 18 September 2016.

1. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har iofs hunnit med byte SDL-ARN-ORD med ca 15 min vid försening från Sundsvall med fadern i rullstol, upphämtning vid planet och sedan blev vi körda direkt till gate.

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm. Jag antar att detta är ett söndagsflyg och så vitt ExpertFlyer visar kommer det första Köpenhamnsplanet till Stockholm klockan 9:20 och Los Angeles planet avgår 9:50 vilket jag får till 30 minuters anslutning (vilket jag iofs antar också är under MCT). Med assistans borde det dock finnas en bra chans.

Det verkar som om en del tidiga morgonavgångar från Köpenhamn försvinner på söndagar i samband med vintertabellen.

3. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fakiren 06.30 MMX-ARN?

4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OM det är en söndag (i slutet av oktober) vi pratar om går det första planet från Malmö klockan 13:05...

SAS_CPH_Lounge gillar detta.
  5. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att det var 0950 (my bad).
    Ger 10 min till - fortfatande under mct.
    Att börja sin sem med den stressen - nja.
    Kommer kontakta SAS idag och se hur vi kan lösa det hela mest för att tjejjen skulle inte klara av stressen att vänta till 2 veckor innan för att se hur SAS agerar.
    (Om de inte hör av sig så kan man få halva ersättningen under vissa förutsättningar)

6. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu anger jag, om jag inte måste, mina IRL uppgifter på nätet så .....
    Nu vet jag dessutom att det finns en till med samma födelsedatum och efternamn som jag

7. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite min "point" :)

taxvalp gillar detta.
  8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Som dessutom är EBD och flyger mycket till Asien?

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt. Underskatta aldrig vad en enskild anställd med lite för mycket fritid kan gräva fram och eskalera. Det är sällan man är så anonym online som de flesta tror man är. Det behövs fruktansvärt lite uppgifter för att korrellera fram saker om personer.

10. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Opps. Man får hoppas att inte ni jobbar på SAS då ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!