HHonors Silver direkt plus fast track till guld

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av johan_fbg, 14 September 2013.

1. johisco

johisco Medlem

Så detta betyder att du får ett guldkort för strax under 6000? (1490/natt Hilton Sthlm)

2. MrPlow

MrPlow Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade fint! Woho! Gratis vatten!

1 person likes this.
  3. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gills det verkligen med övernattningar i Sverige i denna kampanj, de flesta andra är för USA?

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg inte något om geografiska begränsningar i reglerna.
    Har dock förmodligen några nätter i USA i januarı, så det bästa hafe ju varit att registrera mig inför januari.
    T o m december kommer jag att satsa på Club Carlson och fixa CCC.

Om man vill chansa på Hilton Slussen några vändor, så hade ju Hilton en kampanj med SAS också - en liten bonustrappa med upp till 4x poängen. Gällde väl t o m november ut, tror jag.

5. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är min plan med, reggar mig i december eller så...

1 person likes this.
  6. johisco

johisco Medlem

Såg att du kan bo på Hilton Slussen för 1090 så då pratar vi 4360 för guldkort om man nu bor i Sthlm och har svårt att få jobbnätter där... Och om man tycker det är värt det. :)

Men finns erbjudandet kvar i december är det ju såklart bäst att signa upp då!

7. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lät billigt för Hilton slussen, vilka dagar hittar man såna priser?

Frågan är vad är ett guld kort värt?

En sak är i alla fall klar att ett Hilton guld är ett av de bästa mid tier korten, klart bra perks

8. ChristianS

ChristianS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker att de borde komma med en Fast track för oss som har tjänat in till HH Gold och kämpar sig mot Diamond! Dock klarar jag Diamond i år och det ska bli trevligt att se vad extra man kommer få :) Får ju redan alltid upgrades till Executive rooms. Så nu kräver jag svit ;)

Men som sagt guld kortet är värt mycket om man stannar på Hilton ofta vilket jag gör.

9. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollade hos Hilton idag, hade avancerat från Blue till Silver. :eek:
    Mao tipset att uppgradera fungerade.

10. MrPlow

MrPlow Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!