Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Problemet är att jag inte har ett kort, inte ens ett blått. Jag har mitt nummer. Och nästan lika billigt som än fråga är det ju faktiskt att min kompis registrerar sig istället :)

(med all respekt för er som faktiskt betalat för att få Guld)
 
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Hupp! Hur har jag lyckats missa detta? Dags att gå på direkt nu när jag inte är Marriott Gold längre (saknade 10 nätter, sabla reccession).

EDIT: "We are currently unable to complete your request. Please try again later. " Bah!
Något strul med registreringsuppgifterna? Är inte helt hundra på hur de vill ha den australiensiska adressen.
 
Last edited:

Bringman

Medlem
Något strul med registreringsuppgifterna? Är inte helt hundra på hur de vill ha den australiensiska adressen.

Jag var tvungen att ta bort min svenska adress helt och hållet. Som australiensisk adress valde jag någon slumpvis jag hittade i St Kilda via google maps. Staten satte jag som AP (area pacific).
 

magic

Medlem
Hupp! Hur har jag lyckats missa detta? Dags att gå på direkt nu när jag inte är Marriott Gold längre (saknade 10 nätter, sabla reccession).

EDIT: "We are currently unable to complete your request. Please try again later. " Bah!
Något strul med registreringsuppgifterna? Är inte helt hundra på hur de vill ha den australiensiska adressen.
Jag loggade först in på mitt Hilton-konto, ändrade Sweden till Australia och staten tilll AP. I övrigt inga ändringar. Sen loggade jag ut och följde guiden i första posten. Därefter loggade jag in på Hilton igen (numera som Gold) och ändrade tillbaka till Sweden.
 
Tack för svaren!

Jag var inne på att slå ihop kontona, men eftersom jag har ett silver och ett guld, så är jag lite rädd att slå ihop dem. Man vet aldrig vad slutresultatet blir. Ett nytt Silver eller ett nytt Guld.
MVH

Du får alltid behålla den högre nivån när du slår ihop två kort med olika nivåer, det står på deras sajt också.
 
Toppen