Hertz-kampanj upp till 8 000 Eurobonuspoäng, boka senast 7/7-2019 hämta senast 31/12-19

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Homer, 26 Juni 2019.

1. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade 2 hyror i Miami under höstlovet.. inga poäng än.. kommer de ej denna vecka får man börja med efterreg etc

Gizmo79 gillar detta.
  2. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis min tanke också

3. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev ett mail till Hertz och under förmiddagen ramlade poängen in. Smidigt

4. Tim Karlsson

Tim Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har kört ut från Sverige till Finland X antal gånger och aldrig fått något extra =)

5. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att det är fullt möjligt att köra över gränserna tvivlar jag inte på, men jag kan tänka mig att det innebär stora risker försäkringsmässigt om något händer.

Berglund gillar detta.
  6. Swedestar

Swedestar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    375 kr (engångsavgift på hyran) ville Hertz ha senast jag hyrde för att köra i de nordiska länderna. Försäkringarna gällde inte annars.

7. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde samma sak igår så fort jag såg ditt inlägg, nu på morgonen hade det trillat in 8000 färska poäng :)

8. hedgehog

hedgehog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar vara vanligt fel med 3 700 poäng utbetalda för 4 000 poängs-hyror, jag har haft två sådana nu under hösten i oktober och november (bokade under kampanjen i denna tråd)

9. Tim Karlsson

Tim Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar dock inte nämna att jag ska ut från landet när jag hämtar bilen. Men brukar heller oftast bara åka ut max två dagar så känns lugnt =)

10. lucasd

lucasd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan bli dyrt. Om du råkar ut för något blir du troligtvis helt ansvarig för kostnader osv, då det skett utanför täckningsområdet för försäkringen. Bättre att vara ärligt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!