Hertz #1 Club Gold direkt

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av OliT, 18 Maj 2012.

1. Mr Carter

Mr Carter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick också uppleva denna service när jag skulle lämna tillbaks bilen, kommer dock inte ihåg på vilken flygplats det var. Jag hade "bara" en resväska, golfbag och handbagage men jag fick veta utav chauffören att detta är en service som finns på vissa stationer och att det går bra att fråga om man inte blir erbjuden. Jag antar att detta är ännu ett av alla de yrken som betalar minimum wage och som i princip lever på dricks. Men som sagt, det är uppskattat när man har mycket bagage =)

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen som har en bra CDP/PC kod som kan funka på EWR med omnejd runt jul?

3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller en bra kod för SYD i oktober?

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har en aktuell länk till Hertz? Sas säger att man ska kontakta Hertz för att fixa guld?

5. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Påminner om att man får President's Circle om man är Gold på Nordic Choice. (Dock tvingade Hertz mig att kreditera poäng till Nordic Choice för att få denna Nordic Choice-statusmatchning.)

jumbooze gillar detta.
  6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig så gick det bra (nåja... skam den som ger sig...) att få poäng till EuroBonus.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!