Senaste nytt

Harbour Grand eller Icon Hotel i Hong Kong?

Jag står i valt & kvalet att boka Harbour Grand eller Icon, någon som har något utlåtande i den duellen?

Spinner vidare på hotel i HK...Harbour Grand eller Icon..? Vilken ska man välja? Vill ha bra gym, träningsmöjligheter/pool samt bra frukost. Eller förslag på annat hotel i samma prisklass?
 

Vaniljvodka

Medlem
Spinner vidare på hotel i HK...Harbour Grand eller Icon..? Vilken ska man välja? Vill ha bra gym, träningsmöjligheter/pool samt bra frukost. Eller förslag på annat hotel i samma prisklass?

Jag bodde på Icon i november. Tyckte det var helt fantastiskt. Kan bero på att vi blev uppgraderade till en helt sjuk svit, men jag får känslan av att det är ganska bra hursomhelst. Trea på Tripadvisor. Finns bilder i min reserapport här: http://www.businessclass.se/forum/reserapporter/14627-bangkok-hongkong-med-turkish-emirates-i-business-first.html
 

Lindberg

Medlem
Spinner vidare på hotel i HK...Harbour Grand eller Icon..? Vilken ska man välja? Vill ha bra gym, träningsmöjligheter/pool samt bra frukost. Eller förslag på annat hotel i samma prisklass?
Jag bodde på Harbour Grand och var nöjd med både gym samt frukost. Jag prövade iof inte deras frukostbuffe men den frukost de serverade i club-loungen var mycket bra.
 

TheEagle

Medlem
Inte bott på Grand Harbour men Icon är superbra. Tänker lite utanför boxen vilket jag uppskattar. Vill verkligen rekommendera det.
 
Toppen