Senaste nytt

Har SAS börjat att ta betalt för mousserande vin i SAS Plus? (dementerat av SAS)

agehall

Medlem
Som jag förstått det (och min erfarenhet från flighter) är att man fritt får välja från Cloud Store-sortimentet. Jag har dock inte testat plus på longhaul, men jag förutsätter att man även där kan be att få mer mellan de regelrätta måltiderna.
 

agehall

Medlem
Skulle jag råka ut för något annat skulle jag dock betala, ta kvitto och sedan kontakta SAS kundtjänst när jag kom hem för att få utläggen ersatta.
 

andyp

Medlem
Var jeg som postet dette på flyprat.no etter at både purser og resten av cabincrew kunne bekrefte at de skulle ha betalt for mousserende. Mulig hele crewet var feilinformert, noe som bekrefter en tendens om inkonsistent produkt hos SAS.
Uansett, som jeg skrev, har jeg sendt en henvedelse til customer relations og avventer på tilbakemelding og en evt beklagelse. De har fått full informasjon om flight osv slik at de evt kan ta det opp med purser.
 

andyp

Medlem
Svar fra SAS CC , så får vi se hva hva cabin crew rouletten gir på neste forsøk ;)

Kjære Andyp

Tak for din mail om rejse til Nice.

Jeg kan forstå, at du er blevet opkrævet betaling for Sparkling Wine under din rejse og det vil jeg gerne beklage. Dette er helt klart en fejl.

På vores menukort står der skrevet øverst, at alle rejsende på SAS PLUS kan vælge frit fra menuen uden betaling (få alkohol-produkter er dog forbeholdt Intercontinal-flyvninger). Her i blandt også Sparkling Wine.

Det er vores mål i SAS at give vores kunder en venlig, imødekommende og professionel betjening. Jeg vil sørge for at den ansvarlige ledelse tager sig af sagen, så fejlen ikke sker igen.

Vi arbejder målrettet med kundetilfredshed i alle led af rejsekæden.

Det er vigtigere for os end nogen sinde før, at have glade og tilfredse kunder - det er vi fuldt ud bevidste om. Vi har hver dag fokus på at højne vores kundetilfredshed, og alle undersøgelser viser, at det går den rigtige vej.

Din henvendelser bidrager til, at vi kan skærpe fokus endnu mere og dermed nå helt i mål. Tak fordi du gav dig tid til at skrive til os.

Som kompensation for din oplevelse, har jeg valgt at indsætte 3.000 ekstra point på din konto.
Jeg håber at din næste rejse med SAS bliver en god oplevelse.

Med venlig hilsen
XXXX
SAS Customer Care Team
 
Toppen