Uppdatering: Ringde medlemsservice precis, på en vardag, för nu skulle de sätta in poängen som de lovat mig tidigare. Givetvis var det bara tomt snack för att få mig sluta ringa. Nu gick det inte att göra någonting alls, och ingen att koppla mig vidare till. Jag får helt enkelt vänta på mina poäng och guldnivån, sen blir det med största sannolikhet miles and more. Tack för servicen SAS ;-). Men jag ska bannemig få EBG och låta SAS betala för mina loungebesök, men jag antar att det bara är att ställa in sig på att behöva efterregga manuellt, vänta 4 mån på poängen och då missa få in poängen innan kvalificeringsåret tar slut.Tråkigt slut på en annars väldigt trevlig vänskap.
Även jag undrar hur ett bolag i SAS storlek kan ha en hemsida och en bakomliggande databas som fungerar så fruktansvärt dåligt! Jag har under årens lopp behövt lägga många timmar på efterregistreringar, mail till ebretro osv osv..
Skärpning SAS, det är inte 1992 längre!
Jag sitter själv och väntar på poäng för 3st SK-flighter gjorda den senaste veckan som kommer att kvalificera mig till EBG..