Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

chazzie

Medlem
Nej, men dom kommer väl nästa vecka, eller så har dom bytt dag som dom postar poängen... Dom vinglar ju hela tiden med dagarna :)

Jag citerar en finsk kollega "Lugn bara". Sen 2018s start har AVIS varit 100%-igt i poänghanteringen för mig, men det kan ta upp till två veckor vilket ändå får ses som helt OK. Som det sett ut senaste tiden kommer poängen att dimpa ned på Edert EB-konto nästa torsdag.
 

Hafermann

Medlem
Jag citerar en finsk kollega "Lugn bara". Sen 2018s start har AVIS varit 100%-igt i poänghanteringen för mig, men det kan ta upp till två veckor vilket ändå får ses som helt OK. Som det sett ut senaste tiden kommer poängen att dimpa ned på Edert EB-konto nästa torsdag.
Jag känner mig lugn, mina poäng har alltid tidigare trillat in. Har dock tre hyror i augusti som hittills inte trillat in på kontot. Eftersom ingen annan heller verkar fått denna vecka ligger jag lågt.
 
Idag trillade poängen in för en bokning avslutad två veckor sedan. Däremot har Avis fortfarande inte tagit betalt för den, ingen kreditkortstransaktion ännu. Så för tillfället har jag fått 10 000 poäng (och 150 körda mil) för 0 kr, det är svårslaget värde ;-)
 

TomJ

Medlem
Mina senaste 3-4 veckor har kommit på söndagar så det verkar var den nu rådande utbetalningsdagen. Åtminstone för mina hyresplatser
 
Toppen