Travler
Medlem
Jag har ett antal fullt om och återbetalnings bara bonus biljetter med SAS (100% poäng) som jag behöver boka av.
Det brukar finnas en knapp på hemsidan ”Avboka” men senaste bokningarna har jag enbart sätt ”Ansök om återbetalning” i mina bokningar.
För att undvika strul/utdragen process brukar jag ringa och be kundservice boka av, vilket dem gör snabbt och smidigt. Men känns lite onödigt att behöva ringa....
Någon som har erfarenhet om ”Avboka” och ”Ansök om återbetalning” är samma sak (förutsatt fullt återbetalningsbar biljett såklart)?
Det brukar finnas en knapp på hemsidan ”Avboka” men senaste bokningarna har jag enbart sätt ”Ansök om återbetalning” i mina bokningar.
För att undvika strul/utdragen process brukar jag ringa och be kundservice boka av, vilket dem gör snabbt och smidigt. Men känns lite onödigt att behöva ringa....
Någon som har erfarenhet om ”Avboka” och ”Ansök om återbetalning” är samma sak (förutsatt fullt återbetalningsbar biljett såklart)?