Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Scandic?

FF#1

Medlem
Hade en 10 000p voucher som höll på att brinna inne, så nu är hela familjen FF#1 incheckade på Scandic Luleå, lyckades snacka mig till att vouchern vart ett familjerum för 2+2 trots att det uttryckligen står att det är std rum med max 2 Pers, det tackar vi för! :)

Nu lite bad och bastu innan det blir middag.
 

DrKlas

Medlem
Hade en 10 000p voucher som höll på att brinna inne, så nu är hela familjen FF#1 incheckade på Scandic Luleå, lyckades snacka mig till att vouchern vart ett familjerum för 2+2 trots att det uttryckligen står att det är std rum med max 2 Pers, det tackar vi för! :)

Nu lite bad och bastu innan det blir middag.

Nästan samma sak hände mig igår. En snart utgående voucher på 10 000 p användes för att boka ett dubbelrum på Scandic Park i Sandefjord. Vid incheckningen blev vi uppgraderade till en stor men gammal (1985?) svit! Två glada barn (med minst lika glada föräldrar) hittade bland annat fyra sängar, en jättestor hörnsoffa, matbord, skrivbord, två tv-apparater och 29 kuddar.

Bad och bastu fick dock vänta tills efter middagen.
 

FFlash

Medlem
Jag har aldrig varit högre än 2nd floor hos Scandic och aldrig blivit uppad. Däremot har jag hört flera gånger vid reception nån annan kille checka in:
"Du är top floor, jag skall kolla våra bästa rum, ett ögonblick...vill du ha vår suite med balkong/havsutsikt/gården/...?"
Aldrig dock tyckt att Scandic är värt mer än 2nd floor YMMV
 
Toppen