Har du blivit uppgraderad på Scandic?

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av FF#1, 19 Februari 2014.

1. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Positivt överraskad av Scandic Kødbyen (CPH). Hade mejlkonversation senast igår avseende sammanslagning av två separata bokningar, där man från Scandic passade på att beklaga att man tyvärr inte kunde uppgradera mig på grund av fullbokat i helgen. Blev uppgraderad från standard till superior vid incheck idag. Är ”bara” 3rd level.

För övrigt ett riktigt trevligt Scandic-hotell. Servicen i receptionen bland det bättre jag upplevt. Snyggt och fräscht. Superior-rummen är inte så utmärkande, men kaffe och en fåtölj. Alltid något. Plus en liten choklad och ”personligt” välkomstbrev på rummet.

WongHauw, maswan och Jönsson gillar detta.
  2. Patrik Rosenlöv

Patrik Rosenlöv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Köpte en natt för 2 personer via Scandics Fredagsfeeling-kampanj i Umeå för 450 kr, fick då ett Superior rum.
    Vid incheck blev vi uppgraderade till ett nyrenoverat familjerum för 3 st.

Det var trevligt iaf! :)

Smuffe gillar detta.
  3. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Scandic Winn i Karlstad
    Top Floor Member

Bokade family three igår.

Ringde in tidigare idag och talade om att vi skulle anlända sent, varpå tjejen meddelade att man skulle göra klart ett family four rum då det är extra säng istället för "knölig" bäddsoffa.

Kom fram nyss och checkade in.
    - God kväll, välkommen!
    - Tackar! Brandten här ska checka in i president sviten.
    - Haha jaså, ja men då ska vi se om den är ledig. Jo det var den så jag löser det.

Slutade alltså med junior eller master suite (vet inte skillnaden här på Winn) med egen bastu på badrummet. [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

chek, Birch, Dawes och 13 andra gillar detta.
  4. JohanE

JohanE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ofta när jag bokar standardrum blir jag uppgraderad. Nedsidan är att det inte finns någon välkomstgåva på rummet då. Brukar ni andra fråga efter den då detta händer er?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!