Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Jonas C

Medlem
Ingen uppgradering till Business Class rum på Radisson Blu Waterfront, men fick ett Waterfront view rum istället som vi blev mycket nöjda med.
 

rob74

Medlem
Inga poäng här ännu. Det stod väl att de skulle landa "i januari", så det kan ju betyda när som helst under månaden då...
 

Jacob

Medlem
Jag har städat upp lite i denna tråd som kommit att bli en diversetråd om Radisson. Det finns oerhört mycket kunskap och erfarenhet på sidan och det är därför synd om intressanta diskussioner och tips försvinner i en lång samlingstråd. Jag har ändrat namnet på tråden för att förtydliga trådens syftet.

För diskussioner om bästa Radisson hotellet i en viss stad, kampanjer, poängintjäning, ris och ros etc, starta hellre en ny tråd så fler kan vara med och diskutera och så informationen blir lättare att finna i framtiden
 

ucce

Medlem
Bor 15 nätter på Radisson Gautrain i Sandton just nu. Tog kontakt med dem innan jag bokade och frågade om de kunde garantera uppgradering från standardrum till junior svit i förväg som trogen gäst och CCG. Det kunde de :)

Normal upgrade är till Business Class här annars.

Radisson Blu Sandton fick jag uppgradering till Business Class efter tjat. De påstår att de bara ger bättre läge till CCG.
 

agehall

Medlem
RB Gautrain är bättre än RB Sandton imho. Akta dig för att stänga in dig på rummet med DnD-skylten ute i ett par dagar.. Jag testade det och efter 3 dagar kom en hel deligation med folk och knackade på. De var oroliga att jag hade dött..
 

ucce

Medlem
RB Gautrain är bättre än RB Sandton imho. Akta dig för att stänga in dig på rummet med DnD-skylten ute i ett par dagar.. Jag testade det och efter 3 dagar kom en hel deligation med folk och knackade på. De var oroliga att jag hade dött..

:)

Håller med. Det enda är att de har ett otroligt bra gym på Radisson Sandton och något större standardrum, men annars vinner Gautrain i allt.
 

agehall

Medlem
Se till att även gå upp till Sandton City Center och käka på The Butcher Shop. Grymt ställe om man gillar kött. Det ligger precis vid Nelson Mandela Square.
 

T_J

Medlem
Precis checkat in på Radisson Royal i København. Inga förmåner överhuvudtaget blev det. Rum på 19 våningen är ju nice dock men det är ett standardrum precis som jag bokat.

Edit: dök upp lite frukt och en flaska vatten nyss så helt obemärkt gick inte CCG statusen förbi.
 
Last edited:
Toppen