Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

...min otur med uppgraderingar på Radisson hotellen i Helsingfors fortsätter... ingen uppgradering av rumstyp idag heller på Radisson Royal i Helsingfors. Jag fick dock två "drink biljetter" + ett complimentary glas vin i ackompanjemang till mat i restaurangen.

Dessutom ett hörnrum - med riktigt bra utsikt så jag klagar inte. ;)
 

Gralq

Medlem
Ingen uppgradering på Royal Viking idag. Men efter en promenad till webhallen och lite matjakt så stod det ett fruktat med vatten och choklad på rummet. :)

Men jag måste säga att jag är grymt imponerad över hur fräscht rummet kändes. Ohyggligt mycket bättre än rica och scandic.
 

rob74

Medlem
Just anlänt Radisson Blu Arlandia.
Uppgraderad till businessrum. Vatten och choklad på plats då jag kom in i rummet. Och hela 4 mintchoklad! :)

Blir en öl i baren nu. Ser att det är samma kille som torsdag för två veckor sedan. Han berättade då om Mikeller Black Fist, en öl som skulle släppas på lördagen i endast 120 flaskor i Sverige. Han skulle hänga på låset till beställningssortimentet. Det gjorde jag med och fick tag i 2 flaskor. Lagrad på 10 olika bourbonfat och på 26,1% med bäst före 2023... Dags att visa bilden på min flaska och höra om han fick tag i någon. ;)

(Ursäkta den roterade bilden som det blir med mobilen.)
 

Attachments

  • ForumRunner_20140216_225735.png
    ForumRunner_20140216_225735.png
    {memory} MB · Visningar: 407
  • ForumRunner_20140216_225819.png
    ForumRunner_20140216_225819.png
    {memory} MB · Visningar: 424
Resultatet av potentiella uppgraderingar som Guld-medlem såhär långt i år ser ut som följer:

Radisson Seaside, Helsingfors på 2-4-1-bokning i Januari
Från standard-enkelrum uppgraderad till Superior room med gratis betal-tv (typ 15 filmer från runt millenieskiftet). Även en liten chokladkaka från Fazer som välkomstpresent och hälsning från receptionen.

Park Inn Heathrow, London
Ingen uppgradering men en förpackning kakor låg och väntade på rummet tillsammans med en hälsning från receptionen.

Radisson Blu Edwardian Grafton, London
Ingen uppgradering eller uppmärksamhet som Guld-medlem över huvud taget förutom att jag fick veta att mitt kortnummer redan låg inne.

Radisson Riverside, Göteborg på 2-4-1-bokning
Ingen uppgradering men däremot en liten hälsning från personalen med ett citat från Pippi Långstrump samt en påse med sex gott och blandat-godisar typ.
 

erc

Medlem
Radisson Blu Scandinavia, Göteborg

Bokat 2-4-1 Standardrum som CCG.

Uppgraderad till juniorsvit med fruktfat och två flaskor vatten.

Scandinavia Göteborg fortsätter leverera.

Bonus: Fenomenalt trevligt mottagande av receptionen.
 

Lallarn

Medlem
Radisson Blu EU Hotel, Bryssel

Early check-in (utan att ha meddelat på förhand), anlände runt 11:30.

Uppgraderat till BusinessClass-rum på 7e våningen med fin utsikt. Ingen choklad/frukt eller dylikt på rummet, men kanske dyker upp i eftermiddag/kväll. Tycker även att BusinessClass-rummen är bättre än Junior Suite-rummen här i Bryssel.

Annars har jag haft 100% uppgradering på Radisson med mitt CCG; EU hotel i Bryssel (Junior Suite), Royal Viking i Stockholm (Junior Suite och BC-rum), Zurich Airport etc. Blir besök i Köpenhamn och Wien snart, blir spännande att se med uppgradering där.
 

Agö

Medlem
Skickade min sambo till London några dagar. Poängbokning på mitt konto på Park Plaza County Hall. Uppgraderad från standardrum till penthouse inkl. frukost. Hon blev lite paff. (CCC).
 

Agö

Medlem
Hälsningar från Radisson Blu Royal Dubai. Väldigt trevligt måste jag säga. Igorius och jag blev uppgraderade till Club (våning 44) från Deluxe, med tillgång till trevlig lounge. CCC.
 
Toppen