Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Dr. Miles, 1 April 2012.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det var fullt, de beklagade sig att de inte hade bättre rum att ge mig när jag checkade in.

1 person likes this.
  2. Snörök

Snörök Medlem

Lördagen för två veckor sedan. Waterfront I Stockholm, ingen uppgradering men ett fint fruktfat på rummet. Synd för jag hade gärna testat de lite större rummen.

Igår uppgraderad till Superior Room inkl. vatten och frukt på Royal Viking. Trevligt!

Känns som man uppgraderas lite mindre I Stockholm, men det beror väl på beläggningen kan jag tänka mig. I Malmö har jag fått Junior Suite varje gång jag bott där.

Last edited: 30 Januari 2014
  3. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev precis uppgraderad till JuniorSuite från enkelrum på Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Fruktfat och vatten som vanligt :)

4. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppgraderad till 75m2 hörnsvit på Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Hade bokat BC-rum

5. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter nu på rummet på Radisson Blu Royal Viking. Uppgraderade från standardrum bokat med 2-4-1 till Juniorsvit. Sedvanligt fruktfat och mineralvatten på rummet.

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen choklad?

7. bstark

bstark Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som nybliven CCG tror jag att jag ska pröva lyckan i US, vi får se hur det går.

8. Gralq

Gralq Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gör ett första försök på Radisson Blu Royal Viking på onsdag (CCG via statusmatchning). Det blir lite intressant att se hur det går.

9. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jodå, det ligger en hel drös chokladbitar under frukten också!

1 person likes this.
  10. Besökte Radisson Blu Hotel, Uppsala 17-19/1-2014 med familjen. Uppgraderade från standardrum till Business rum, bokat med 2-4-1. :)

Välkomstgåva samt "complementaries"

Radisson Blu Hotel Uppsala.jpg

Radisson Blu Hotel Uppsala 2.jpg

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!