Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

rob74

Medlem
Royal Viking avslutat året i klass. Två x uppgraderingar från absolut lägsta kategori (enkelrum) till BC-rum med frukost. Imorse steg jag upp som Concierge. Trevlig känsla när folket i receptionen börjat känna igen en på ett hotell med +400 rum. Väl mött 2014, ni har en given kund i mig.

Bra avslut på 2013!
Snacka om att vänta till sista stund med CCC... ;)
Grattis till nya nivån! :)
 

OliT

Medlem
Det har tidigare funkat bra på Royal Viking med uppgraderingar, men nu när jag och tjejen bodde där i fyra dagar (26-30 december) hamnade vi bara i ett standardrum (fick val mellan orenoverad superior och standard). Tydligen var en av nätterna relativt välbokad enligt personalen, varför uppgradering uteblev. Kollade på nätet, och BC-rum fanns dock tillgänliga varje natt.
Jag misstänker att orsaken snarare var 4-4-2-pris på 550 spänn natten.
 

fcx

Medlem
Radisson Blu Istanbul Asia.
Ingen uppgradering (CCG), 2-4-1 bokning, tre mandelkakor som välkomstpresent.
 

Jonas C

Medlem
Blev inget Business Class rum på Radisson Blu Beke i Budapest. Fick ett Superior rum istället, och ingen frukost ingick heller.

Rummet är däremot väldigt trevligt, trots den något åldrade inredningen. Högt i tak, fin utsikt över gatan och en skön säng.
 

nota bene

Medlem
Radisson Aruba, redemption stay. Fick någon form av uppgradering till ett rum med havsutsikt istället för vanlig utsikt. Rummet är ganska stort, men det tror jag att alla är här, så en marginell uppgradering (under business class).

Om jag har tid kommer det tids nog en recension på hotellet - men jag tycker att det levererar än så länge.
 

erc

Medlem
Bokat två rum med 4-4-2 på Radisson Blu Resort Trysil direkt efter nyår. Båda rummen uppgraderades till Deluxe Apartment på högsta våningen med finfin utsikt. Fruktfat och personlig hälsning på rummen.
 

Jensik

Medlem
Uppgraderad från standard till Businessrum på Radisson Blu Scandinavia i Oslo i förrgår. Som vanligt fick jag ett nytt fint renoverat rum och ett norskt "grand deluxe" fruktfat ( bestående av 1 st äpple :D) och en vattenflaska.
 
Toppen