Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

henrik l

Medlem
Boode på Royal Viking i natt. Bokat enkelrum och fick även ett litet sådant. Ingen uppgradering. Ska man inte som guld även få en välkomstgåva när man bor på Radison? Har hänt en gång av fyra möjliga i år.
 

Najk

Medlem
Boode på Royal Viking i natt. Bokat enkelrum och fick även ett litet sådant. Ingen uppgradering. Ska man inte som guld även få en välkomstgåva när man bor på Radison? Har hänt en gång av fyra möjliga i år.

Royal Viking och Waterfront är roulette, jag blir nästan aldrig uppgraderad, men min kollega ligger på 75% hitrate
 

FF#1

Medlem
Härligt! Behövde du säga något, eller skedde det automagiskt?

Fick det helt automatiskt, annars är det ett tips att be om ett rum med kaffemaskin dvs. Business.
Fick rum 290, var helt ok trots avsaknad av välkomst gåva.

Har fått välkomstgåva tre av 4 senaste gångerna.
 

mry

Medlem
Boode på Royal Viking i natt. Bokat enkelrum och fick även ett litet sådant. Ingen uppgradering. Ska man inte som guld även få en välkomstgåva när man bor på Radison? Har hänt en gång av fyra möjliga i år.

Royal Viking och Waterfront är roulette, jag blir nästan aldrig uppgraderad, men min kollega ligger på 75% hitrate

Jag fick välkomstgåvor när jag checkade in där i lördags och i måndags. I måndags fick jag ett BC rum, men i lördags hade de inte såna lediga så fick ingen uppgradering alls då. gåvorna i rummen var dock lite olika, i lördags fick jag ett äpple och en loka 33 cl. i måndags fick jag en skål med olika frukter, choklad samt ett välkomstbrev från dem.
 

charlesswe

Medlem
Checkade-in på Radisson Blu New World Shanghai som Guld medlem med F&F pris (660 SEK per natt). Fick välkomstpresent (frukt tallrik och choklad), signerad kort från managern, uppgradering till deluxe suite med city view och late checkout (kl.16).

Hotellet är kanske den finaste Radisson Blu jag har bott på (provade ~15).
 

Jonas C

Medlem
Checkade nyss in på Radisson Blu Cairo Heliopolis. Transfer servicen på flygplatsen fungerade över förväntan. Innan immigration möttes jag upp av en respresentant med min namnskylt. Han hjälpte till att fixa visum, bära bagage och ta mig igenom tullen innan jag överlämnades till minibussen som körde mig direkt från flygplats till hotell. En näst intill stressfri ankomst till Kairo för $10 + dricks. Rekommenderas starkt!

Hotellet i sig imponerade inte lika mycket. Ingen uppgradering som CCG, rummet var aningen slitet och mitt kort reserverades för $500 vid ankomst. På plussidan däremot fick jag en väl tilltagen fruktkorg på rummet och en välkomstlapp.
 

Glenn E

Medlem
Radison Blu i Cebu, Filippinerna.
Uppgraderad till business Class rum.
Dessutom ett hörnrum på cirka 40m2 i mycket gott skick.
Här har de en klubb lounge som på Hyatt där det ingår frukost och drinkar på kvällen.
En besparing på över 500 kr per natt.
Allt för att jag köpte 10 rezidor aktier för 250 kr och fick club Carlson guldkortet.
Detta var en bra deal:cool:
 
Last edited:

rob74

Medlem
Tydligen så får man gratis frukost på rummet när man har businessclass-rum på Radisson Blu Waterfront. Det var ju en angenäm överraskning. Och att de dessutom imorgon har det t o m kl 12 gjorde ju inte det hela sämre. :)
 
Toppen