Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mha321

Medlem
Radisson Blu Falconer i Köpenhamn

Från standardrum till business class suite bokad på en deep discount "4 days stay, early booking, pre-paid". Dock följde inte frukosten (som annars ingår i business-suite) med - attans att man bara är CCG... De hade bytt ut den vanliga godisbrickan mot en mindre vinflaska denna gång.
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Scandinavia, Oslo, förra veckan.

Från standardrum till business på 2-4-1 (CCG). Väldigt trevligt att förmånen "free room service breakfast" ingår även vid uppgradering! Det har jag lärt mig att fråga på andra ställen efter att ha fått en dyr överraskning när det inte var så...
 

Elias

Medlem
Nyss bott några dagar på Radisson Blu Royal i St. Petersburg. Uppgraderad till ett rymligt och trevligt Businessclass rum. Väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Är CCG.
 

Jensik

Medlem
Jag bodde på Radisson Blu Royal Köpenhamn tors-fre förra veckan. Ingen uppgradering även fast jag frågade. Har aldrig blivit uppgraderad där förutom en gång och då fick jag betala till för frokost inte ingick i bokat rum (som de glömde dra från kortet:))
 

Malu

Medlem
Jag bodde på Radisson Blu Royal Köpenhamn tors-fre förra veckan. Ingen uppgradering även fast jag frågade. Har aldrig blivit uppgraderad där förutom en gång och då fick jag betala till för frokost inte ingick i bokat rum (som de glömde dra från kortet:))

Bodde där tidigare i höstas och blev då "uppgraderad" till ett hörnrum i samma kategori som det bokade. Nu måste jag ändå säga att det var ett ganska trevligt hörnrum med den utsikt som erbjöds!

cph1.jpg
 
Toppen