Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Jensik

Medlem
Radisson Dubrovnik Sun Garden. Nästan samma som Tommys uppgradering
- uppgradering från standard till Deluxe Sea View på 6e vån/Club floor med väldigt fin vy
- fruktfat
- flaska rödvin
- vattenflaskor dagligen

Ingen Club Lounge eller Coctail party för mig och sambon dock. Lågsäsong nu, så mycket är stängt.
Vi blev dock bjudna på ett glas vin och en pratstund med hotel managern, då vi hade lite synpunkter. Fick även lite produkter från deras spa som tack för våra synpunkter :)
 

mry

Medlem
Jag bor i princip varje vecka på Waterfront i Stockholm, under min tid som CCG har jag oftast fått rum mot vattnet, dvs trevligare utsikt. Nu är jag CCC och fick inget extra, får se hur det blir framöver om man får ett BC rum istället.
Varje gång står det ett litet fruktfat och väntar på mig när jag kommer, väldigt trevligt.

Vällkommen hit!

Kan väl säga att jag är CCC och mycket mer uppgradering än så brukar man inte få på det hotellet. Jag har slutat bo där och brukar boka på royal viking på andra sidan stationen. Sist fick jag en uppgradering till en royal suite på royal viking när jag bokade en 2-4-1 förra helgen så sannolikheten att man blir uppgraderad där är större kan jag väl säga.
 

MolleX

Medlem
Tack :)
Har dock ett väldigt bra pris på Waterfront så jag "tvingas" bo där. Men gillar rummen skarpt och sängarna är kanon. Tycker Royal Viking är så slitet och nedgånget, finns tydligen renoverade rum där men har nog inte fått dem de få gånger jag bott där.
 

Agö

Medlem
Vällkommen hit!

Kan väl säga att jag är CCC och mycket mer uppgradering än så brukar man inte få på det hotellet. Jag har slutat bo där och brukar boka på royal viking på andra sidan stationen. Sist fick jag en uppgradering till en royal suite på royal viking när jag bokade en 2-4-1 förra helgen så sannolikheten att man blir uppgraderad där är större kan jag väl säga.

Blir tuff konkurrens om sviten om några veckor när jag går upp som CCC ;)
 

Agö

Medlem
Tack :)
Har dock ett väldigt bra pris på Waterfront så jag "tvingas" bo där. Men gillar rummen skarpt och sängarna är kanon. Tycker Royal Viking är så slitet och nedgånget, finns tydligen renoverade rum där men har nog inte fått dem de få gånger jag bott där.

BC-rummen är fräscha. Man kan dock ha otur och få ett orenoverat rum på baksidan. Det är inte kul.
 

mry

Medlem
Har dock ett väldigt bra pris på Waterfront så jag "tvingas" bo där. Men gillar rummen skarpt och sängarna är kanon. Tycker Royal Viking är så slitet och nedgånget, finns tydligen renoverade rum där men har nog inte fått dem de få gånger jag bott där.

Kan hålla med om att det är mer slitet och så på royal viking men tyvärr har det varit så dåligt när jag bott där på senare tiden. De ville ha betalt för frukosten fast jag har CCC kort. Det var en TV som inte satt rakt på väggen tidigare i år och de tyckte det var helt ok att den lutade typ 25 grader när man skulle titta på den. Sen är det så är deras stil i receptionen inte bra tycker jag :(
 

Jensik

Medlem
Radisson Blu Scandinavia, Oslo

Uppgradering från Standardrum till BCrum ikväll. Jag behövde inte säga något om uppgradering utan den trevliga tjejen uppgraderade mig och sa du har blivit uppgraderat till BusinessClassrummet.
Det var lite svårare att få mat vid min sena incheckning. Klockan var 21.57 men efter lite påtryckningar gick det fint ändå och jag kunde beställa en köttbit, ett glas vin på Enzo restaurangen och inte bara någon hamburgare eller pasta i baren :)
 

fcx

Medlem
Radisson Blu Gdansk.

Tidig incheckning (0930 istf. 1500). Uppgraderad till Businessrum (bokat standard), som är väldigt stort. Två flaskor mineralvatten som present. Vid incheckning påpekade de vänligt men bestämt att frukost inte ingår, trots uppgradering (ingår i businessrum). Ska dock nog chansa imorgon ändå och se vad som händer.

CCG
 

JanneB

Medlem
Radisson Blu Amsterdam

Uppgraderad till businessrum. Fick förklarat för mig att frukost ej ingick i rummet men när jag påtalade att jag är CCC bad incheckningsdamen om ursäkt och sa att det ingick men att jag måste visa kortet varje morgon. Frukosten på detta hotell visade sig senare vara en total katastrof men rätt skall vara rätt. På rummet fanns två flaskor vatten och några godisbitar. Bodde i konferensdelen av hotellet, på andra sidan gatan, och rummet var helt ok!
 
Toppen