Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Dr. Miles, 1 April 2012.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Blu Malmö. Från standardrum till BC-rum. CCG.

2. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Sky city. Uppgraderad till Businessclass-rum inför MD80-eventet. Fruktfat, frukost o annat lullull ingick såklart. Trevligt med rabatt på middagen. Första stayen på Radisson och absolut inte sista! CCG.

3. Radisson Sky City 29 oct. Uppgraderad till Businessclass-rum, bokade standard rum Points+Cash. Fruktfat, frukost, etc. ingick.

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just checkat in på Radisson Blu Arlandia igen...
    De hade inte vårt rum klart, men de hittade ett annat rum på samma våning. Uppgraderad från standard till businessrum.
    Nu blir det lite lunch!

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Royal Viking, från standardrum till BC-rum och frukost. Lustigt nog kom det lilla nyckelhäftet med följande lapp:

Oktober 2013 118.jpg

1 person likes this.
  6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sett sådana lappar ligga i receptionen hos bl.a. Park Inn i Bochum men jag har aldrig fått en i nyckelkortet...

7. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fusk, jag fick ingen sådan lapp när jag blev uppgraderad till Royal suite där i helgen som var nu :(

1 person likes this.
  8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att jag i USA fått ett nyckelkort där det på själva kortet är förtryckt något liknande, eller Businessclass upgrade...

1 person likes this.
  9. honkenen

honkenen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer nog bra det. Fick detta på Radisson Hotel & Suites Austin Downtown
    upgrade.jpg

10. bern747

bern747 Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Radisson BLU Berlin. CCG status gjenkjent ved checkin. Ingen oppgradering, (BC rom var bestilt, og forventet egentlig ingenting..) fikk rom i 6 etg (topp) med bra beliggenhet ut mot elven. Fruktfat når jeg kom tilbake på rommet på ettermiddagen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!