Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mry

Medlem
Hade bokat 2-4-1 på Radison Royal viking nu här i helgen för MD 80 evetet och blivit uppgraderad till Royal Suite. Bastu, balkong, bubbleppol för att bara nämna några saker finns i rummet och utanför fönstret. Utsikt mot stationen och taxi parkeringen utanför centrlen på Vasagatan.

CCC har jag fortfarande och antagligen även nästa år ;)
 

rob74

Medlem
Hade bokat 2-4-1 på Radison Royal viking nu här i helgen för MD 80 evetet och blivit uppgraderad till Royal Suite. Bastu, balkong, bubbleppol för att bara nämna några saker finns i rummet och utanför fönstret. Utsikt mot stationen och taxi parkeringen utanför centrlen på Vasagatan.

CCC har jag fortfarande och antagligen även nästa år ;)

Härligt! Hur bra som helst, ju!
 
Budapest. Uppgraderad till svit med CCG. Räknade till åtta (!) kuddar i varje dubbelsäng. Frukt och champagne kom strax efter ankomst!
Trevligt hotell, dock något slitet.
 

rob74

Medlem
Budapest. Uppgraderad till svit med CCG. Räknade till åtta (!) kuddar i varje dubbelsäng. Frukt och champagne kom strax efter ankomst!
Trevligt hotell, dock något slitet.

Trevligt! Har också fått en rejäl svit vid några tillfällen, dock var det med EBG, så ingen skumpa då! Nu har jag ju CCG, men har inte hunnit med något besök där sedan jag fick det. Måste testa snart...
 

rob74

Medlem
Radisson Blu Arlandia, ARN...
Uppgraderad (tror jag - det står inget på dörren, men de håller ju på att renovera här...) till Businessrum på plan 3.
Det finns i alla fall Nespressomaskin och badrock/tofflor, så det tyder väl på det.
Litet välkomstfat med frukt, choklad, nötter + vatten stod redo när jag kom in.
Nu en öl i baren innan det är godnatt för ikväll.
 

rob74

Medlem
Park Inn Hammarby Sjöstad...
Uppgradering till businessrum på plan 9, rakt under det rum jag hade för någon vecka sedan.
Välkomstbrev och ett fat med frukt samt en liten godisask. :)
Det har börjat regna nu. Hoppas bara stormen håller sig borta ett tag till...
 
Toppen