Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Chrille

Medlem
Bodde på ParkInn Arlandastad i natt. Först o sista gången, det var det mest sunkiga hotell jag legat på i Sverige på 12 år.. Det luktade Esso motor hotell som man bara lagt ny färg på. Det enda jag inte är missnöjd med var sängen som hade god komfort.

OK, då är det i stort sett samma som när jag bodde där för två år sedan. Möjligen att du fick en bättre säng än mig. Undvik detta hotell!
 

Malu

Medlem
Efter att ha haft god statistik på uppgraderingar under förra året och förra vintern så har de senaste 5-6 vistelserna inte givit någon utdelning alls. Vet inte om det är jag som haft otur eller om det är någon policyändring? Jag har bott på Radisson Uppsala, Radisson (Scandinavia och Riverside) Göteborg samt ett par Radisson Edwardian i London.

Jag hoppas på att snart få rapportera i denna tråd om att jag bara haft otur... ;)
 

niksal

Medlem
Radisson Blu Silkeborg, uppgraderad som Concierge till BC rum. Löjligaste välkomstgåvan jag sett, en glasburk lika stor som min tumme med någon sorts pastiller. Jämför detta med frukt- och chokladfatet på Waterfront...
 

Hansi

Medlem
Har bott varannan vecka i tre år Sön - Mån på Radisson Arlandia. Har blivit uppgraderad till Business nästan varje gång, har Silver Elit nu pga. färre resor men de fortsätter att uppgradera.
När Lufthansa strejkade en måndag i våras blev det extra natt, då fick jag en minisvit med separat vardagsrum och sovrum.
Åker ofta till Lissabon på returen blir det Radisson Blue på flygplatsen. Sista året alltid uppgradering utan att man frågat!.
 

erhel

Medlem
Bodde i helgen på Park Plaza County Hall i London. Uppgraderad från "Studio Room" till Juniorsvit (dvs. en kategori) men även bättre utsikt. Däremot ingen tidig incheckning trots att jag mailade om det i förväg, men det är sådant som händer. Trevligt hotell i övrigt, men något ojämn personal.
 

FF#1

Medlem
Waterfront Stockholm, en tveksam uppgradering för min 2-4-1:a till ett rum med utsikt på våning 12, hade begärt tidig incheckning, var där kl 11. Inget speciellt på rummet.
När jag var tillbaka vid middagstid så var det ett stort fruktfat med godis och choklad samt mineralvatten på rummet. Dess utom så var det ett brev som hälsade mig välkommen som CCC, ( är CCG)

Nåja, rummet är jättefint och det är inte för att vara på rummet jag är här.... I morgon blir det skoj!
 

TjudöBoy

Medlem
Bodde 2 olika nätter på Radisson Blu Royal Hotel, Vasa för några veckor sedan. Blev erbjuden superior room båda gångerna. Hotellet börjar bli till åren ser man, receptions personalens svenska språkkunskaper ganska skrala för att va i Vasa.
 
Toppen