Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

rob74

Medlem
Radisson Scandinavia, Göteborg, igen. Ingen uppgradering på min cash+points.
Kan inte minnas att jag faktiskt någonsin blivit uppgraderad på detta hotell.
Imorgon blir det kul att testa nya Riverside...
 

palmen

Moderator
Bodde på Park Plaza County Hall (London) i helgen och blev uppgraderat till ett bättre rum, dock ingen frukost den här gången heller.
 

rob74

Medlem
Installerat mig på Radisson Riverside, Lindholmen (Göteborg).
Mycket smidigt att ta sig hit med t ex buss 16 från City.
Fick tillgång rummet (det standardrum som jag bokat) redan strax efter 13.
Snyggt och fräscht! SPA-avdelningen såg inbjudande ut och har öppet 14-21. Frågan är bara om jag hinner dit efter mina ärenden utanför stan.
 

erhel

Medlem
Bodde på Radisson Blu Riverside (Göteborg) för någon vecka sedan. Fick tillgång till rummet snabbt (detta var redan vid 11) men det blev varken uppgradering eller välkomstgåva. Ganska ovan personal som gjorde att både in- och utcheckning tog rätt lång tid. De lyckades även göra fel på CCG-rabatten på mat. Annars fräscht hotell.
 

rob74

Medlem
Bodde på Radisson Blu Riverside (Göteborg) för någon vecka sedan. Fick tillgång till rummet snabbt (detta var redan vid 11) men det blev varken uppgradering eller välkomstgåva. Ganska ovan personal som gjorde att både in- och utcheckning tog rätt lång tid. De lyckades även göra fel på CCG-rabatten på mat. Annars fräscht hotell.

Som jag förstått det så uppgraderar de endast CCC här.
Det knackade på dörren rätt fort då jag kommit upp på rummet och då fick jag vatten och choklad + ett välkomstbrev.
Fick sen utcheckning till kl 13 (kanske 14, men det är visst mycket grupper och helt fullbokat imorgon) och kl 14 öppnar SPA:t, så då blir det att hoppa ner i bubbelpoolen och plaska några timmar innan flyget.
Hade tänkt kolla in baren nu vid midnatt, men jag lyckades komma tillbaka till hotellet en halvtimme för sent för det, så nu sitter jag med lite medhavd 5 cl-konjak på rummet. :)
 

erhel

Medlem
Som jag förstått det så uppgraderar de endast CCC här.
Det knackade på dörren rätt fort då jag kommit upp på rummet och då fick jag vatten och choklad + ett välkomstbrev.
Fick sen utcheckning till kl 13 (kanske 14, men det är visst mycket grupper och helt fullbokat imorgon) och kl 14 öppnar SPA:t, så då blir det att hoppa ner i bubbelpoolen och plaska några timmar innan flyget.
Hade tänkt kolla in baren nu vid midnatt, men jag lyckades komma tillbaka till hotellet en halvtimme för sent för det, så nu sitter jag med lite medhavd 5 cl-konjak på rummet. :)

Okej. Det är inte lysande att de inte följer Club Carlsons regler (det är de inte direkt ensamma om i och för sig).
Alltid bra att ha med sig en liten sängfösare! :)
 

mry

Medlem
Okej. Det är inte lysande att de inte följer Club Carlsons regler (det är de inte direkt ensamma om i och för sig).
Alltid bra att ha med sig en liten sängfösare! :)

De uppgraderar inte ens CCC kan jag väl säga, jag har bott där utan att bli uppgraderad fast jag vet att rum var lediga :)
 

erc

Medlem
Radisson Blu Resort, Trysil, Norge. 2-4-1-bokning från fredag till söndag. Uppgraderad från basrummet Deluxe Room till det betydligt rymligare Deluxe Apartment med balkong. Fruktfat, personligt välkomstbrev och sen utcheckning. Ännu en utomordentligt trevlig Radisson Blu-vistelse där CCG-kortet visat sig värdefullt!
 
Toppen