Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Dr. Miles, 1 April 2012.

1. Snörök

Snörök Medlem

Uppgraderad på Radisson Tromsö två nätter. Till Business Class room med standardrum bokning. Får se hur det går i Bodö imorgon...

2. Jag bokade ett standardrum (1181 kr) på Radisson Blu Arlandia men har enligt vouchern från resebyrån uppgraderats till "Svit" :)

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radison blu Malmö. Från standard till business på 2-4-1. CCG

4. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Waterfront 2-for-1 och uppgraderad till rum med utsikt, fruktfat etc och frukost.

Är CCG

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var det du som tog min 2-for-1 ;) Helt fullt i City så jag valde SkyCity där jag som vanligt blev uppgraderad med ett fint fruktpaket som välkomstgåva.

1 person likes this.
  6. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehe, ett ord: framförhållning ;)

1 person likes this.
  7. Snörök

Snörök Medlem

Radisson Bodö. Två nätter,billigaste rummet bokat. Ej uppgraderad. Ganska slitet hotel men trevlig personal!

8. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Farsan kom glad hem från Stockholm efter uppgradering från Businessclass-rum till svit med takterass på Royal Viking. :)
    Han har CCG.

Last edited: 29 September 2013
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Haha, Lidingöloppet drar alltid fullt hus.

10. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min nyligen förvärvade guldstatus gav ingen uppgradering från Business Class-rum på Radisson Blu Royal, Bryssel. Hade hoppats på Royal Suite, haha. Riktigt trevligt hotell i alla fall.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!