Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Agö

Medlem
Upgrade igår på SkyCity. Bokat för poäng, standardrum till business class-rum med frukost för två och ett fruktfat modell större.
 

fcx

Medlem
Radisson Blu Marina Palace Åbo.
Från standard till superior (större säng och en badrock). En vattenflaska, ett päron och en klase druvor på rummet.
CCG.

Oväntat bra hotell med tanke på det förhållandevis låga priset.
 

Snörök

Medlem
Har precis checkat ut från Radisson Blue Plaza i Oslo efter två nätter. Blev uppgraderad till Business Room. Hotellet proppfullt så det kan nog ha bidragit. Ytterst trevligt bemötande med frukt på rummet. Sen har de ju en väldigt trevlig SKY-bar vilket bidrar till upplevelsen.

Jag har CC Gold status efter att ha matchat mitt BW Diamond och HH Gold.
 

fcx

Medlem
Radisson Blu Seaside Helsinki
Uppgraderad från standard till superior (större rum). En tablettask (!) som välkomstpresent.
CCG

Tror jag har över 90% hitrate på uppgraderingar nu.
 

charlesswe

Medlem
Bokade standard rum på Radisson Waterfront i Stockholm ungefär 45m innan check-in. När jag checkade in fick jag superior rum med bra utsikt, samt fint brev från managern, fräska frukter, praliner samt god nötmix på rummet. Imponerad med tankten att de hade så lite tid att fixa det!
 

mry

Medlem
Bokade standard rum på Radisson Waterfront i Stockholm ungefär 45m innan check-in. När jag checkade in fick jag superior rum med bra utsikt, samt fint brev från managern, fräska frukter, praliner samt god nötmix på rummet. Imponerad med tankten att de hade så lite tid att fixa det!

Tror det bara är en uppgradering till ett rum med utsikt och inte mycket annat om jag får gissa. Alltså det man kan få på det hotellet även som CCC.
 

FF#1

Medlem
Uppgraderad från billigast möjliga utan frukost till ett fint BC rum, med frukt, choklad och mineralvatten på Royal viking.
 

LN-FHU

Medlem
Er CCC :

Radisson Blu Oslo Plaza 19/9 - Oppgradert til Businessrom( booket rom på MD80 MegaDo-kode)
Radisson Scandinavia København 20/9 -oppgradert til Junior Suite(booket rom på MD80 MegaDo-kode)
 
Toppen