Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

EMW

Medlem
Hej gör mitt första inlägg på detta forum och vill passa på att tacka för underbar läsning och trevliga tips.

Gjorde en snabb resa ner till JNB 2011 och hade en natt bokad på Radisson Blu.Både jag och min kollega blev uppgraderade från Business Class rum till varsin Penthouse! Det är den häftigaste uppgradering jag varit med om. När jag checkade ut morgonen efter så frågade personalen om det varit till belåtenhet och det enda jag kunde svara var att det var synd att jag bara skulle stanna en natt!
 

maba

Medlem
Blev uppgraderad från standard till businessclass rum på Radisson blu Centrum hotel i Warszawa. Ingen choklad eller dylikt, däremot bjöd de på frukosten vilket jag tycker var en fin gest.
 

Kricka

Medlem
Blir intressant att läsa i denna tråd om ev. uppgraderingar i London i samband med 787-resan !
Lovar att rapportera (i Hiltontråden) hur det går med ev. uppgradering på Hilton LHR T5.

(Agehall hann före med att rapportera om våra uppgraderingar på hotellet).
 
Last edited:

andreas

Medlem
Reser till Malmö över helgen och har bokat 2-4-1 på Radisson Blu Östergatan. Ser på min bokningsbekräftelse att jag är "Eligble for custom upgrade" alltså eStandby för en mängd olika saker i varierande prisklass.
Det som tilltalar mig är eStandby upgrade till Business-class rum ink room service breakfast för 119.- per natt. Vad säger ni?

Det känns som en försumbar kostnad om den går igenom men kan man då som CCG försöka att komma ytterligare ett snäpp upp till Junior Suite? Någon som provat?
Tacksam för input och hoppas det är OK att låna tråden för denna fundering.
 

micke

Medlem
Reser till Malmö över helgen och har bokat 2-4-1 på Radisson Blu Östergatan. Ser på min bokningsbekräftelse att jag är "Eligble for custom upgrade" alltså eStandby för en mängd olika saker i varierande prisklass.
Det som tilltalar mig är eStandby upgrade till Business-class rum ink room service breakfast för 119.- per natt. Vad säger ni?

Det känns som en försumbar kostnad om den går igenom men kan man då som CCG försöka att komma ytterligare ett snäpp upp till Junior Suite? Någon som provat?
Tacksam för input och hoppas det är OK att låna tråden för denna fundering.

Försökte med samma sak i vintras. Låg beläggning men ingen uppgradering högre upp än businessclass rum. Skulle inte betalt de 119 kr.
Personligen skulle jag valt ett annat hotell i Malmö om det inte var för att det var 2 for 1.
 

agehall

Medlem
Generellt sett tar jag aldrig erbjudanden där jag måste betala något. (Om de inte är helt fantastiska då) Jag vet därför inte hur det funkar ihop med uppgradering vid incheckning, men jag är iaf lite orolig för att den som står i receptionen bara ser att man redan är uppgraderad och inte gör något mer. Kan vara helt obefogad oro dock.
 
Toppen