Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

fcx

Medlem
Artotel Berlin Mitte.
Uppgraderad till "Art XL room" (större än min egen lägenhet). Gratis vattenflaska, gelegodispåse, paket pappersnäsdukar(!) och ett personligt välkomstbrev.
 

JanneB

Medlem
Radisson Blu Iveria, Tbilisi. Uppgraderad till ett businessrum men ingen frukost ingick enl mannen som skötte incheckningen, detta pga 2-4-1 rate. Har inte varit läge för att äta ngn frukost hittils men imorgon kommer jag ej vara bakfull så då ska jag kolla upp det igen. Skall alltid ingå som CCC.

Tog upp detta med receptionen igen och fick då svaret att frukost ingick, men endast för mig. På grund av den tveksamma informationen vid incheck bjöds hela sällskapet på frukost denna morgon, och jag kunde fortsätta äta gratis. Kostnaden för mitt sällskap skulle annars vara $20 styck.

Vistelsen var f.ö. bokad på två bokningar, en cash och en med poäng. Detta löste man snyggt och vi fick behålla det uppgraderade businessrummet under hela vistelsen. Återkommer med en recension i en bättre lämpad tråd.

Frukt och kakfat fanns på rummet vid incheck och detta förnyades när vi gick över till bokning #2. Vatten och choklad dök upp varje dag, samt en "dagstidning" som var utskriven på vanligt A4 papper :)
 
Last edited:

Hissen

Medlem
Äntligen semester, 6/8. (Ny medlem). Radisson Blu, St Julians, Malta. Uppgraderad från standard award-room till Junior suite, dock ej frukost. Flaska rött vin och chokladask, (CCG).:)
 

mry

Medlem
Äntligen semester, 6/8. (Ny medlem). Radisson Blu, St Julians, Malta. Uppgraderad från standard award-room till Junior suite, dock ej frukost. Flaska rött vin och chokladask, (CCG).:)

Är inte du ute och festar med Tommy Palomäki som checkade in där idag med?

Välkommen som ny medlem hit :)
 
Äntligen semester, 6/8. (Ny medlem). Radisson Blu, St Julians, Malta. Uppgraderad från standard award-room till Junior suite, dock ej frukost. Flaska rött vin och chokladask, (CCG).:)

Själv fick jag upgrade från standard till Club Suite... :eek: Som välkomst present en stor frukttallrik och en flaska rött samt frukost. CCC
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    209,6 KB · Visningar: 353
  • image.jpg
    image.jpg
    204,4 KB · Visningar: 347

Hissen

Medlem
Haha, Nice! Vet dock inte om min uppgradering berodde på att vi var tvungna att vänta en god stund innan vi fick rummet, (telefonsamtal vid 17-tiden).
 

johan_fbg

Medlem
Radisson Blu Lübeck Senator 26JUL. Bokade F&F standardrum, fick businessrum, frukt och choklad på rummet, personligt välkomstbrev och gratis frukost.

Radisson Blu Bremen (tidigare Hilton Bremen) 27-28JUL. Bokade 2-4-1 standardrum (€50 per natt), fick businessrum, frukt och vatten på rummet, personligt välkomstbrev men ingen frukost (kostade €24 per person).

CCG
 
Toppen