Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Dr. Miles, 1 April 2012.

1. Tror du glömde det viktigaste, vart? :)

Brandforce och jerixon gillar detta.
  2. Tore Saether

Tore Saether Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Park Inn Linz, Österrike

3. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna
    Bokat: Standardrum, medlemspris (men långt ifrån billigt...), bokat i appen några timmar innan ankomst
    Erhöll: Familjerum på högsta våningen. Trevligt rum. Men - ingen som helst uppmärksamhet. Alls. Inte ens vatten.
    Noterar: Kan inte sluta irritera mig på parkeringskostnaderna...
    Status: Platinum

4. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du kollat efter vatten i minibaren? Har noterat att det ibland står där med en reklamkrage som säger att det är gratis för medlemmar.

Olle K och jerixon gillar detta.
  5. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man får leta länge efter minibaren på det hotellet. :) Finns inte.

6. mha321

mha321 Medlem

Som vanligt levererade Scandinavia i Göteborg en bra uppgradering. Från billigt standard till corner suite. Får se det lite som mental kompensation för att SJ var över 1.5h sent...

Nu ska vi se om kampanjen fungerar och levererar dubbla credits, och därmed säkrar hem platinum för nästa år ockdå.

pswe gillar detta.
  7. JochenS

JochenS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Radisson Blu Malmö
    Bokat: Standard en natt
    Uppgradering: till premium, vid incheckningen noterades medlemskap och uppgraderingen meddelades
    Status: Guld
    Övrigt: Present 2 chokladpraliner

jerixon gillar detta.
  8. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Park Inn by Radisson, Oslo Airport Hotel West
    Bokat: Standardrum
    Erhöll: Superior Room och en förberedd påse innehållande vattenflaskor, några chokladbitar, muffins samt personligt välkomstmeddelande
    Noterar: Hotellets erbjuder konkurrenskraftiga priser för parkering. Betalade NOK400 för tio dagar. I övrigt fortsätter hotellets personal att vara väldigt välkomnande!

Radisson Hotel Piscataway-Somerset (New Jersey, USA)
    Bokat: Standardrum för poäng (15000)
    Erhöll: One Bedroom Suite och vattenflaskorna samt två frukostvouchers
    Noterar: Hotellet har verkligen passerat bäst-före-datum och är riktigt slitet. Fungerar för en övernattning.

Radisson Hotel Niagara Falls-Grand Island (New York, USA)
    Erhöll: Premium Business Class King-bed samt två frukostvouchers, två drinkvouchers, personlig välkomsthälsning och två Hershey-bars
    Noterar: Hotellet lever verkligen inte upp till Radisson-standard. Frukosten påminde om något från Rumänien på nittiotalet.

Park Inn by Radisson Toronto-Markham (Ontario, Kanada)
    Erhöll: King Bed och vattenflaskorna. Missade att begära frukostvouchers vilket kostade en slant (orkade inte krångla - restaurangen hör inte till hotellet)
    Noterar: Det är bara med viss Ryan Air-logik man kan anse hotellet vara beläget i Toronto... :)

Country Inn & Suites by Radisson Lake George-Queensbury (New York, USA)
    Bokat: Standardrum för pengar
    Erhöll: One Bedroom Suite King, vattenflaskor, frukost och personligt välkomstmeddelande
    Noterar: Ett trevligt CIS

Min status är Platinum och hotellvistelserna ovan har säkrat ytterligare en platinumperiod. Överlag är jag nöjd med status recognition då den brukar vara sisådär i USA.

Brandforce, Eijfra, jonten och 1 annan gillar detta.
  9. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Blu Resort, Trysil, Norge
    Bokat: standardrum
    Erhöll: Deluxe Apartment, personligt välkomstbrev med skumle hilsener i halloween-anda och en påse Monster Munch.
    Noterar: som alltid uppgraderad på mitt absoluta favorithotell

status: Platinum

10. Onelifetolive

Onelifetolive Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Innan jag svarar på trådens verkliga fråga har jag ett önskemål:

Ni som blir uppgraderade till sviter... kan ni tänka er att skriva ungefär hur många nätter ni har bott på aktuellt hotell senaste 12 månaderna?

Skulle vara mycket intressant då jag med strax över 60 nätter per år inom kedjan bara har fått uppgradering till svit 3 ggr. (2 ggr i Polen och en gång på Waterfront).
    Har nästan uteslutande gjort mina nätter på Waterfront och Royal Viking

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!