Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Hotel Vancouver Airport
Bokat: Standard
Uppgradering: Ja till One bedroom Suite
Status: RRP
Övrigt: standardpresent på rummet.

Väldigt tyst ut mot gatan. Bra ljudisolering.
 
Park Plaza Histria (Pula i Kroatien)
Bokat: Poäng Radisson Rewards Standard
Uppgradering: Ja till Premium Room Sea View
Status: RRP
Övrigt: standardpresent på rummet

Bra valuta för 5 nätter * 50K poäng.
 

Wipe75

Medlem
Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Bokat: Familjerum
Erhöll: Junior Suite
Status: Platinum
Några små chokladbitar i en påse på rummet....
 

Wipe75

Medlem
Radisson Blu Royal Park
Bokat: Billigaste standard
Erhöll: Ingen aning, men han letade länge och väl efter bästa möjliga :)
Status: Platinum
Väldigt bra recognition vid incheckning, men ingen välkomstgåva
 

Tveket

Medlem
Radisson Blu Malmö

Bokat: Standard
Erhöll: Business
Status: Guld
När: En helg i augusti 2019

Bra bemötande, några praliner på rummet i övrigt enligt förväntan.

Frukosten är verkligen inte bra. Kvaliteten på bröd och det varma var riktigt illa. Croissanterna var trots att de såg trötta ut förvånansvärt goda dock . Det sämsta var nog att det var dåligt med påfyllnad på de få grejer som var bra.

+Trevlig lobby!
+Hyfsat nyrenoverat badrum
+Billigt

-Frukost
-Heltäckningsmatta
-Lite läskiga vita fläckar på soffan (hmm!)
 

mry

Medlem
Radisson Blu Royal Park
Bokat: Billigaste standard
Erhöll: Ingen aning, men han letade länge och väl efter bästa möjliga :)
Status: Platinum
Väldigt bra recognition vid incheckning, men ingen välkomstgåva

Bodde där 17-18/8. Fick en papperslapp som bland annat kan användas som ett presentkort på 50 kr i restaurangen som välkomst gåva. Man kunde även använda den till 2 andra saker, den ena var på spa avdelningen och det andra på gymmet. Jag brukar bli uppgraderad till ett rum som ligger mot entrén på våning 7, och det är ju "takvåning" med snett tak som gör rummet lite svårt att röra sig i för mig som är lång, utsiketen är inte den bästa heller, rakt in i kontorskomplexet som är väster om hotellet. Har en gång fått rum på andra sidan mot vattnet på våning 7, alltså med balkong samt en gång sviten som ligger i i södra änden på våning 6. Du kan se rums typer på https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-blu-stockholm-royal-park/rooms

Bokat: Dreamdeal, billigaste rummet för 2 personer.
Erhöll: Erhöll Premium Room
Status: Platinum
Inte mycket recognition vid incheckning men fick handskrivet brev på rummet och pappret som jag använde för 50 kr rabatt i restaurangen. Värt att notera är att de drar av 50 kr efter man har fått rabatt på 20 %.Två vattenflaskor i minibaren. De har alltså lappar på sig där det står gratis för medlemmar, men man måste veta att man ska kolla där.
 

Tonton

Medlem
Var: Radisson Blu Plaza Oslo
Bokat: Billigaste corporate rate på standardrum
Erhöll: "Polar Suite" på 75m2
Status: Gold
När: 1 natt - 20-21 augusti.

Recognition vid inchecking samt en trevlig välkomstgåva bestående av 2 vattenflaskor och lite småchoklad uppe på rummet.
 

coclol

Medlem
Var: Radisson Blu Plaza Oslo
Bokat: Billigaste corporate rate på standardrum
Erhöll: "Polar Suite" på 75m2
Status: Gold
När: 1 natt - 20-21 augusti.

Recognition vid inchecking samt en trevlig välkomstgåva bestående av 2 vattenflaskor och lite småchoklad uppe på rummet.


WTF? ;) Jag har lätt bott 200+ nätter på Plaza och "aldrig" fått mer än "businessclass rum" högre upp. Jag måste bete mig förfärligt mot personalen. Min kollega som kommer med kakor och choklad brukar rotera runt mellan polar och redersviterna...
 

Tonton

Medlem
Var: Radisson Blu Scandinavia Copenhagen
Bokat: Billigaste corporate rate på standardrum
Erhöll: Business Class room
Status: Gold
När: 1 natt - 25-26 augusti.

Fick även välkomstgåva i form av 2 vattenflaskor, lite chokladbitar, samt ett paket nötter.


WTF? ;) Jag har lätt bott 200+ nätter på Plaza och "aldrig" fått mer än "businessclass rum" högre upp. Jag måste bete mig förfärligt mot personalen. Min kollega som kommer med kakor och choklad brukar rotera runt mellan polar och redersviterna...

Med smicker kommer man långt ;)
 
Toppen