Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Palazzi

Medlem
Ser mycket trevligt ut! (inte bara bildkvaliteten alltså). Gillade verkligen Gdansk när jag var där :) Dock bodde jag på Hilton första gången, och hos en vän den andra (i Sopot).
 
Har nyligen bott på Radisson i Åbo, Vasa och Uleåborg.
På alla tre ställena var det extra godsaker på rummet.
På ett ställe fick vi även drinkkuponger.
På två ställen gratis parkering.

Vi blev också erbjudna uppgradering av rum, men tackade nej
då inte kunde erbjuda twin beds i högre kategori.

Hela tiden god service.
 
Radisson group hotell tråd

Som skrev så min 30:e betalt vistelse iår. Fick en jätte bra upgrade idag. Här kommer några bilder... :)

2012-10-30 21.54.56.jpg 2012-10-30 21.55.09.jpg 2012-10-30 21.55.26.jpg 2012-10-30 21.55.40.jpg
 
Behöver ni visa upp era guldkort vid incheckning för att få upgrade? Eller räcker det med att ha medlemsnumret inlagt på bokningen? Jag har nämligen bokat två nätter på Radisson i Melbourne nästa vecka men har inte hunnit få hem mitt guldkort än och är ytterst tveksam till att det hinner komma.

Lite beror på situationen. Om jag checkar in till ett hotell som jag använder regelbundet så då brukar jag inte visa. Annars visar jag mitt CC Gold. Jag kommer ihåg att när jag hade inte fått mitt Gold nämnde att jag inte fått kortet hem än och receptionen kunde se att jag var CC Gold.
 
Förra veckan övernattadejag i Radisson Blu Marina Palace i Åbo, Finland. Fick en upgrade till Business Class.
20121113_211226.jpg

I Helsingfors övernattade jag i Radisson Blu Royal och fick upgrade till "Junior Suite".
20121114_170135.jpg

PS. Behövs nu inte kommentera att hade röda byxor på mig när jag tog bilden i Åbo.
 

mry

Medlem
Mina övernattningar sen i söndags:

Radisson Blu hotel Malmö - Ingen uppgradering, lite frukt som gåva.
Radisson Blu Royal hotel, Dublin - uppgradering till Business Class, fruktskål och flaskor med vatten.
Radisson Blu Dublin airport - ingen uppgradering (även om jag nu fick ett element för a/c och värmen inte fungerade), fruktfat.
Radisson Blu St. Helen's Hotel, Dublin - uppgraderad till Business Class, dvs:a en svit på typ 60 kvadrat. Vatten på rummet.

Lite bilder från det sista hotellet...

20121121_140305.jpg 20121121_141242.jpg 20121121_144834.jpg
 
Last edited:
Toppen