Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

BAM054

Medlem
Hotell: Clarion Collection Hotel Tapetfabriken, Sickla
När: Augusti 2022
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Deluxe dubbelrum
Status: Guld

Nytt och fräscht hotell.
Fick (utan att fråga) ett hörnrum på översta våningen, dvs uppgradering två nivåer.
Sickla var ett klart trevligare område än förväntat.
Bra kommunikationer med SL.
 

hco

Medlem
Hotell: Comfort Arlanda
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Deluxe dubbelrum, hörnrum
Status: Gold

Kunde se uppgraderingen på webben innan. Comfort Arlanda är stabila. 100% uppgraderingar hittills, alltid samma(?) hörnrum.

PLUS
  • Personal incheck: trevlig, hälsar välkommen tillbaka.
  • Restaurangen: öppen fre- och lördagar för närvarande (enligt personalen). Hade gått på burgaren om jag inte redan ätit burgare till lunch. Köttbullarna var bra även om jag i vanliga fall inte är så förtjust i potatismos. Tabasco finns.
  • Frukost: Bra, finns havregrynsgröt och nån slags fruktshot.
MINUS
  • Ingenting
ÖVERLAG NÖJD?
Ja, nöjd.

20210822_222600.jpg
20210822_222957.jpg
20210822_223034.jpg
 

jonten

Medlem
Hotell: Quality Hotel Park, Södertälje
Bokat: Billigaste möjliga på avtal
Fick: Superior dubbelrum, med separat stort tvrum.
Status: Gold
Har bott här en del sista månaderna och det märks på uppgraderingar och gåvor.
Dock så är ju vouchern ett skämt när man checkar in sent, tömmer kiosken på läsk.
Bodde tidigare i veckan typ tisdag och då fanns ingen Pepsi Max. Idag söndag ingen Pepsi Max nu heller.
Förklarade pedagogiskt att jag kommer om en vecka igen, så de har tid att fixa Pepsi Max... IMG_20210822_224055.jpg
 

palmen

Moderator
Hotell: Quality Hotel Park, Södertälje
Bokat: Billigaste möjliga på avtal
Fick: Superior dubbelrum, med separat stort tvrum.
Status: Gold
Har bott här en del sista månaderna och det märks på uppgraderingar och gåvor.
Dock så är ju vouchern ett skämt när man checkar in sent, tömmer kiosken på läsk.
Bodde tidigare i veckan typ tisdag och då fanns ingen Pepsi Max. Idag söndag ingen Pepsi Max nu heller.
Förklarade pedagogiskt att jag kommer om en vecka igen, så de har tid att fixa Pepsi Max... Visa bifogad bild 120694
Har de fixat öppnare ännu till gåvan eller får man fortfarande gå ner till baren?
 

John Rambo

Medlem
Hotell: Quality hotel Globe
Bokat: Standard -10k poäng
Fick: Superior handikappanpassat
Status: Platinum

Rummet var verkligen ingen hit, stort, tomt och tråkigt. I övrigt fräscht hotell med trevliga faciliteter med lek/shuffle, pingisbord etc. därtill bättre gym än många andra NC. Bra frukost och läget var klart toppen för ärende vid aktuell arena.
1987BBB0-FCAE-430D-9D5A-1D4FEBC364A9.jpeg
 
Toppen