Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

John Rambo

Medlem
Clarion Amaranten Stockholm
Check-in Feruari -21
Bokat: Deluxe King
Fick: Deluxe King
Status: platinum

Snålt med uppgradering, trots att jag spenderat 30nätter här på några månader ...sviten har stått tom hela boendeperioden vad det verkar. Kanske beror på för lång vistelse. Testar Tanto nästa vecka; ett av få NCC hotell kvar i Centrala Stockholm att testa. Håller tummarna för en upgrade där istället.
 
Hobo Stockholm
Check-in februari -21
Bokat: Moderate (lägsta nivå)
Fick: Superior King Bed (Högsta)
Status: Gold

Grym service, uppgraderingen skedde direkt vid bekräftelsemejlet från hotellet. Inga problem att betala med presentkort och vouchern gick utmärkt att använda på TAK. Frukost på At Six respektive TAK.
 
Hur är Hobo? Jag brukar bo på At Six och gillar det, men en stor grej är frukosten....Nu känner jag att jag kanske borde test Hobo nästa gång. Hur är det med gym där?
 
Hur är Hobo? Jag brukar bo på At Six och gillar det, men en stor grej är frukosten....Nu känner jag att jag kanske borde test Hobo nästa gång. Hur är det med gym där?
HOBO är bra, enkelt och nu oftast billigt (500 kr/natt) med tanke på läget. Frukosten är nu på Atsix mån-lör och på TAK på söndagar. Bättre än Nordic Choice hotels standardfrukost. Gymmet är bara ett rum i källaren med samma utbud som dom flesta gym har. Inget jättestort gym och ingen bastu/relax vad jag kunnat se. Bästa med HOBO är att du som Guld/Platinum får en 125 kronors kupong att spendera på någon av innerstans bästa restauranger/barer uppe på TAK.
 

John Rambo

Medlem
Clarion Collection Tapto Stockholm
Check-in Februari -21
Bokat: Deluxe
Fick: Erik Dahlbergs Sviten
Status: platinum

Äntligen fick jag en bra uppgradering. Tyvärr så var det en jävla massa möbler i hallen, någon hade glömt att rensa rummet efter senaste gästen (trots att det var städat..) Därtill var det slitet och tyvärr ingen lyxig finish alls, utan med en old-school och en tråkig känsla. Stort som satan och därtill en Walk-in-closet med känslan av en städskrubb :confused:
 

Protein48

Medlem
Clarion Collection Tapto Stockholm
Check-in Februari -21
Bokat: Deluxe
Fick: Erik Dahlbergs Sviten
Status: platinum

Äntligen fick jag en bra uppgradering. Tyvärr så var det en jävla massa möbler i hallen, någon hade glömt att rensa rummet efter senaste gästen (trots att det var städat..) Därtill var det slitet och tyvärr ingen lyxig finish alls, utan med en old-school och en tråkig känsla. Stort som satan och därtill en Walk-in-closet med känslan av en städskrubb :confused:
Några bilder?
 

John Rambo

Medlem

A474F8A4-41DB-4974-8CC9-453FD2459D84.jpeg


Oerhört old-school. Man hade ju lätt kunna spexa till rummet lite, men detta faller tyvärr platt. Slitna möbeldelar etc. gör ju inte saken bättre.
Gymmet är därtill i en klass för sig..
 

Attachments

  • 087C5B9E-4E70-4383-AED3-DBF02D3B3FC2.jpeg
    087C5B9E-4E70-4383-AED3-DBF02D3B3FC2.jpeg
    53,2 KB · Visningar: 218
  • F9BA14D1-FFB6-4C20-9F79-F442698F8B7E.jpeg
    F9BA14D1-FFB6-4C20-9F79-F442698F8B7E.jpeg
    35,2 KB · Visningar: 210
  • 09B74749-5540-4D69-9BEB-D6A4FB259CBC.jpeg
    09B74749-5540-4D69-9BEB-D6A4FB259CBC.jpeg
    42,9 KB · Visningar: 204
  • 09D54F0C-F59F-40A7-89F7-B7E335E0D3F0.jpeg
    09D54F0C-F59F-40A7-89F7-B7E335E0D3F0.jpeg
    62 KB · Visningar: 202

John Rambo

Medlem
Hotell: Quality Hotel the Mill - Malmö
När: Mars -21
Bokat: Standard
Fick: Superior hörnrum vån 11
Status: Platinum

Bokade för poäng (10000) en natt åt min far som kom på besök. Jag kontaktade hotellet för att köpa till en uppgradering, då det inte var jag själv som skulle bo, men de skrev att jag självklart inte behövde betala. Fin uppgradering.
Far vart riktigt nöjd, fantastisk utsikt och väldigt fräscht samt oerhört bra personal var hans kommentarer.

Vart osäker på om man kunde boka poängnätter åt andra då jag inte fann något om det i det finstilta, men det var uppenbarligen inga problem.
 
Toppen