Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Andreas.Net

Medlem
Jag bokar ofta hotell åt mig och mina kollegor, dvs. alla rummen står i mitt namn, men det är alltid bara jag som får uppgradering. Det händer emellanåt att mina kollegor också får drink voucher (också en förmån på Accor) för att vi ska kunna ta en drink tillsammans, men inte heller detta kan man räkna med.
Alla gånger jag har åkt med familjen så har alla blivit uppgraderade och eftersom vi är 5st i familjen så har vi oftast 2 rum.
/A
 

Meazza

Medlem
Alla gånger jag har åkt med familjen så har alla blivit uppgraderade och eftersom vi är 5st i familjen så har vi oftast 2 rum.
/A
Låter mer som att de har försökt att vara snälla?

Trist inställning att utifrån detta kräva uppgraderingar utanför reglerna och även yrka på kompensation (!) när det inte blir så.
 

chek

Medlem
Vox hotell Jönköping.
Bokat "deluxe" rum
Fick: två rums balkongsuite med bra utsikt över Vättern.
Första stay som platium. Mycket lovande för framtiden.
 

Attachments

  • 20180702_193930.jpg
    20180702_193930.jpg
    96,4 KB · Visningar: 527

aikelo

Medlem
Sen jag blev guld så har jag alltid fått uppgradering.
Nedgradera mig själv vid senaste stay på Malmö Live.
Checkade in vid 12 och mitt superior var inte klart föräns 15 enligt repan. Då jag ville dra direkt till Köpenhamn så jag tog hellre ett standard rum som fanns tillgängligt direkt.
 

TjudöBoy

Medlem
Båda senaste övernattningarna på Clarion Hotel Arlanda blev vi uppgraderade, är endast silver medlem så känns ju lite ”xtra” trevligt:)
 
Toppen