Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

FF#1

Medlem
Hittade inte någon sådan tråd, så jag tänkte att det var dags att skapa en nu när jag vart uppgraderad.

Vart uppgraderad från billigaste rum till Superior på Comfort Hotel Eskilstuna i går.
Är Silvermedlem och frågade snällt om det gick att få en uppgradering och det gick bra det.

Deras Superior rum är trevliga hörnrum med fönster åt två håll och utsikt över Eskilstuna ån.
 

agehall

Medlem
FruAgehall är Nordic Choice Gold och hon blir i princip alltid uppetad när hon reser utan hundarna. Den bästa uppgraderingen blev nog när hon kom sent till Örebro och hotellet var fullbokat. Hon fick köra någon mil extra, men fick en svit (har för mig hon sa det fanns bastu i den också!).
 

FF#1

Medlem
FruAgehall är Nordic Choice Gold och hon blir i princip alltid uppetad när hon reser utan hundarna. Den bästa uppgraderingen blev nog när hon kom sent till Örebro och hotellet var fullbokat. Hon fick köra någon mil extra, men fick en svit (har för mig hon sa det fanns bastu i den också!).

Har en kompis som är guld, han är väldigt nöjd med uppgraderingsfrekvensen. Synd att det inte är ett globalt program vi har här i norden.
 

aikputte

Medlem
Jag är Silver och har blivit uppgraderad på Quality Luleå och Clarion Arlanda (vad jag kan komma på just nu). På Quality fick vi Superiorrum, på Arlanda flyttades vi upp några våningar bara.
 
Uppgradering en kategori är ju en officiell valbar förmån på Silver-nivå och uppåt, så finns det lediga rum så bör en uppgradering vara i det närmaste garanterad. Har själv blivit uppgraderad både en och två kategorier på Clarion Arlanda vid flera tillfällen.
 

Norfindir

Medlem
Selv med individuelle fordeler med oppgradering må jeg alltid påpeke fordelen og mase for å få oppgradering. Ofte har de ikke oppgradering tilgjengelig. Har hatt mest suksess på quality hoteller.
 

Premiums

Ny medlem
På min senaste resa i Norrland så blev jag uppgraderad i Sundsvall, Umeå, Skellefteå samt Luleå.
Rum med bastu i Skellefteå, samt svit i Umeå.
Mycket bra Clarion!
 
Jag blev uppgraderad till en juniorsvit på Quality Resort & Spa Son under min vistelse i Norge förra veckan.
Ett stort rum fördelat på ett vardagsrum med kök, matsalsbord och en soffgrupp.
I sovrummet hade jag panoramafönster med utsikt över hela småbåtshamnen och sonbukten.
En mycket positiv vistelse. Tack för det Choice.
 

Andreas Q

Medlem
På min senaste resa i Norrland så blev jag uppgraderad i Sundsvall, Umeå, Skellefteå samt Luleå.
Rum med bastu i Skellefteå, samt svit i Umeå.
Mycket bra Clarion!
Var det på nybygget i Umeå? För uman har väl bara en rumskategori.

Själv blev jag uppgraderad på Amaranten förra veckan. Från vanligt till superior trots billigaste möjliga bokning.
 

drW

Medlem
Är silver och har hittills alltid blivit uppgraderad, utom när jag bokat den hösta kategorin till att börja med:). Gillar Clarion, har en av de bästa bokningssidorna ffa när man reser med barn. Gillar även de avbokningsbara clubpriserna, det är en förmån jag skulle vilja se hos fler.
 
Toppen