Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

rsimon

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Datum: 13–17 maj
Bokat: Queen standard
Uppgradering: Executive Corner Room (with View)
Status: HHD
Rate: Stay Longer, 787,50 kr/natt

Noteringar:
Det börjar ordna upp sig med gäster på hotellet, man får välja slottid på frukosten (tidig eller sen). På grund av det ökat antalet gäster serverades inte stekta ägg eller omelett denna gång. Det var tidvis kö till frukosten. Enligt den trevlige fransmannen i receptionen var beläggningen trots detta under 50% under fre–sön.

Complimentary Snack Plate och dryck på söndag-måndag när Eken är stängd beställs som vanligt via Room Service. Fint så, men denna gång var alternativen få det uppburet till rummet för 90 kr eller hämta själv i receptionen.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Datum: 20–23 maj
Bokat: Queen standard
Uppgradering: Executive Corner Room (with View)
Status: HHD
Rate: Stay Longer, 637,50 kr/natt

Noteringar:
Är det fler än 200 frukostgäster tas inga beställningar på omeletter. Enligt personalen var det drygt 250 gäster till frukost under söndagen.
 

Big Birger

Medlem
Har en natt inbokad i Chicago 4:e Juli på Hilton Conrad. Fullt medveten om att det troligaste scenariot är att det inte går att komma in i USA i början av juli.

Fick precis mejl från General Manager, se nedan. Erbjuden att flytta min reservation till Waldorf Astoria. Snyggt! Nu hoppas jag verkligen att resan blir av. :)

upload_2021-5-26_20-6-37.png
 

taxvalp

Medlem
Har en natt inbokad i Chicago 4:e Juli på Hilton Conrad. Fullt medveten om att det troligaste scenariot är att det inte går att komma in i USA i början av juli.

Fick precis mejl från General Manager, se nedan. Erbjuden att flytta min reservation till Waldorf Astoria. Snyggt! Nu hoppas jag verkligen att resan blir av. :)

Visa bifogad bild 118547

Snyggt! Fick precis samma erbjudande när vi hade bokat in oss på Conrad inför premiäröppningen för några år sedan. WA är flera strån vassare så du kommer att bli nöjd.
 
Toppen