Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

jolmic

Medlem
Hur var hotellet, och vad betalade du?

Jag tyckte den var bra, trevlig personal och ligger bra till. Städningen var inte bäst. Åt inte på hotellet så kan inte uttala mig om maten, men jag tog några drinkar i baren på 21 våningen vilket jag inte rekomederar om man inte gillar cigarettrök. Ursprungliga priset på rummet var runt 1200 natt .
 

Tonton

Medlem
Jag tyckte den var bra, trevlig personal och ligger bra till. Städningen var inte bäst. Åt inte på hotellet så kan inte uttala mig om maten, men jag tog några drinkar i baren på 21 våningen vilket jag inte rekomederar om man inte gillar cigarettrök. Ursprungliga priset på rummet var runt 1200 natt .

Tack!
 
Semester i Asien och bokade Conrad genomgående. I Hongkong var hotellet fullt när de gällde sviter då de uppgraderar i princip alla som kom för att frigöra standardrum då det var ett bröllop på hotellet. Som vanligt ett mycket bra bemötande i loungen där de informera mig att de var min 8 stay på 3 år och beklaga sig att de inte kunde ge mig en svit :)

På Bali såg jag redan dygnet innan check in i appen att båda mina bokningar för 13 respektive 14 nätter (för min vän+Sambo) blivit uppgraderade till Conrad Suites. Väldigt nöjd med hotellet även om de i princip haft samma maträtter i loungen i två veckor. Dock är menyn med drinkar enorm och allt ingår under happy hour mellan 17-19!


Hotell:
Conrad Hong Kong
Bokat: billigaste twin bedroom (cash bokning)
Uppgradering: twin executive room med utsikt över Hong Kong.
Antal nätter: 2 nätter
Status: HHD
58E1A693-CCDA-4255-B8B8-89A1438DDEF7.jpeg

Hotell:
Conrad Bali
Bokat: Billigaste king + twin bedroom (mixat med cash och poängbokningar)
Uppgradering: Conrad King + Conrad Twin Suite (110kvm)
Antal nätter: 13 + 14 nätter
Status: HHD
7F280C88-98D4-413B-AFA6-C70146F68B68.jpeg

E7D2306B-9624-403B-86DA-31B7110A8D94.jpeg
 

mika

Medlem
Hotell: Hilton The Hague
Bokat: KING GUESTROOM
Uppgradering: KING EXECUTIVE STUDIO
Antal nätter: 2
Status: HHD

Hotell: Hilton Rotterdam
Bokat: KING DELUXE
Uppgradering: KING JUNIOR SUITE
Antal nätter: 1
Status: HHD

Bra uppgraderingar denna vecka i Holland. Båda gånger såg jag uppgraderingen i appen redan innan jag checkade in.
 
Toppen