Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

taxvalp

Medlem
Återbesök (konstbiennal!) på Hilton Molino Stucky i Venedig. Det finns många rumskategorier men vi bokade ”King deluxe with view” som är ett par snäpp över det billigaste rummet under kampanj. Vi blev uppgraderade till ”King executive suite with view” med ett par Bellini och choklad på rummet. Fin utsikt. HHD.

Venedig i november är för övrigt riktigt bra, man kan röra sig på gatorna och med en jacka på funkar det att ta en Spritz i eftermiddagssolen utan trängsel på uteserveringarna.
 

Mr.A

Medlem
Nästan alltid på Hilton Charles de Gaulle och hittills varenda gång Amsterdam Airport, nästan alltid på Heathrow men aldrig Hilton Opera inne i Paris...
 

Treo

Medlem
Man är alltså klar med renoveringen av loungen (de stängde den i början av juli)?

Nej, i oktober var det fortfarande ”lounge” i en del av matsalen (längst in, om du varit där). Men med fullt godkänt utbud av mat och dryck, speciellt maten imponerade (man kunde om så önskades äta sig mätt på ”hors d'oeuvres” kvällstid). Beklagar otydlighet.
 

rsimon

Medlem
Nej, i oktober var det fortfarande ”lounge” i en del av matsalen (längst in, om du varit där). Men med fullt godkänt utbud av mat och dryck, speciellt maten imponerade (man kunde om så önskades äta sig mätt på ”hors d'oeuvres” kvällstid). Beklagar otydlighet.

Lämnade hotellet samma dag som de stängde loungen, så nej. Men det är ju bra att den levererar trots detta. Maten i loungen i München håller jag med om; rikligt utbud och gott. En av de godaste soppor jag ätit serverades där i juni - Gartensuppe laddad med grönsaker och grädde!

Återstår att se om de är klara i mars när jag ska bo där nästa gång.
 

Ron Santo

Medlem
Hilton Quebec City, bokade billigt under kampanj, uppgraderad till executive rum, ganska nedgånget hotell med trist lounge. Undviker nog detta hotell i framtiden.
 
Toppen