Har du blivit uppgraderad på Best Western?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av FF#1, 29 Augusti 2013.

1. 3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget. :( Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...o_O Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.

2. Ja, tyvärr är det nog pga att det inte är bokat direkt hos BW som gör att inga förmåner faller ur. Det va i alla fall förklaringen när jag klagade på BW i Hongkong. Hade bokat på Agoda. Fick dock kompensation i efterhand efter att ha fyllt i enkäten. BW känns lite B, minat sagt.

3. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men så är det väl alltid? Att du bara får poäng/förmåner om du bokar direkt hos hotellkedjan.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppgraderad båda gångerna jag bott där , sist behövde jag inte ens visa kortet redan klart när jag checkade in

5. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade via annan hotellapp rum på BW i Aten , visade kortet och fick poäng när jag checkade ut

6. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Konstigt, när vår resebyrå på jobbet bokar så får jag alltid poäng. Det är en av anledningarna till att jag använder BW mycket då det alltid fungerar smärtfritt!

7. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Plötsligt händer det. Uppgradering till svit på BW Plus i Winslow, AZ. Front desk är vänlig och säger att så blir det ibland om man är diamond. Jag tror att fullt hotell hade ett finger med i spelet.

8. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Herman Bang, Frederikshavn - Uppgraderad till en Junior Svit från standardrum med extrabädd.
    :)

9. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Övergett Seaport till förmån för Radisson. Blev så trött sist jag bodde där och insåg att man inte har AC.
    35 grader utomhus och 45 på rummet

10. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick en uppgradering på BW airport Plaza Inn, som ligger hyfsat nära LAX. från ett vanligt standardrum dubbelrum. Till deras Bridal Suite, med jacuzzi. Plus att de hade ställt upp en skylt i receptionen, med mitt namn och de var glada att jag bodde hos dem, som medlem. plus en liten goodie bag . med en flaska vatten och lite snacks. kul... Jag är Platinum
    20161027_233915.jpg

jerixon, Arnel och Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!